הילד - מורדם ומונשם

צפת: נעצרה חשודה שפגעה באורח אנוש בילד חרדי בן 8 וברחה

בתאונת דרכים קשה שהתרחשה אתמול בצפת, נפגע באורח אנוש ילד חרדי בן 8. על פי החשד, אישה בת 66 ביצעה את התאונה וברחה | היום, השוטרים עצרו אותה (חדשות)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
הרכב בו על פי החשד נהגה האישה (צילום: דוברות המשטרה)

שוטרי המחוז הצפוני עצרו לפני שעה קלה (שני) חשודה בתאונת הפגע וברח שהתרחשה אתמול בעיר צפת וגרמה לפציעתו של ילד חרדי כבן שמונה.

הבוקר, לאחר חקירה אינטנסיבית שוטרי המחוז הצפוני עצרו אישה (66) בחשד כי היא נהגה ברכב מסוג קיה פיקנטו ופגעה בילד שחצה את הכביש במעבר חציה.

החשודה נחקרה, נעצרה ומחר צפויה לבוא בפני בית המשפט לדיון בבקשת המשטרה להאריך את מעצרה.

כזכור, אתמול התרחשה תאונה קשה בעיר צפת. דוד חי זעפרני חובש איחוד הצלה מסר: "מדובר בילד הולך רגל שנפגע מרכב. לאחר הסיוע הראשוני שהענקתי לו בזירה הוא פונה לחדר הטראומה של בית החולים זיו כשבשלב זה מצבו מוגדר קשה".

מהמרכז הרפואי 'זיו' בצפת נמסר: "למרכז הרפואי זיו הגיע לפני זמן קצר על ידי מד"א כבן 8 עם פגיעה רב מערכתית כתוצאה מתאונת פגע וברח בצפת. הילד תושב צפת ונמצא כעת בטיפול בחדר הטראומה כאשר הוא מורדם ומונשם."

ממשטרת ישראל נמסר כי "סמוך לשעה 14:30 התקבל במוקד 100 של משטרת ישראל דיווח על ילד כבן 8 שנפגע מרכב ברחוב הגליל בצפת כאשר עפ"י החשד הנהג הפוגע עזב את מקום התאונה. כתוצאה מהתאונה נפגע הילד במצב קשה (עפ"י גורמי רפואה) ופונה לבית החולים זיו בצפת.

חובש רפואת חירום במד"א יעקב רבי סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את הילד שוכב על הכביש כשהוא בהכרה וסובל מחבלת ראש קשה. הענקנו לו טיפול רפואי שכלל חבישות ומתן תרופות ופינינו אותו בניידת טיפול נמרץ לבי"ח כשהוא במצב קשה ויציב."

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר