הותר לפרסום

צעיר ישראלי נהרג בג'נין; חמושים חטפו את גופתו

טירן פרו בן ה-18, המתגורר בדליית אל כרמל, נהרג בתאונת דרכים קשה בשטחי הרשות הפלסטינית, הוא פונה לבית החולים בג'נין - משם גופתו נחטפה בידי חמושים של גדודי חללי אל-אקצא | החוטפים דורשים שחרור גופות מחבלים | ראש העדה הדרוזית: "החזקת הגופה מנוגדת לכל מנהג מוסרי, דתי וחברתי" (חדשות)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
טירן פרו והרכב בזירת התאונה (צילום: ללא קרדיט)

הותר לפרסום: טירן פרו בן ה-18, אזרח ישראלי המתגורר בדליית אל כרמל, נפגע אתמול (שלישי) בתאונת דרכים בשטחי הרשות הפלסטינית לאחר שנכנס עם אזרח נוסף דרך מעבר גלבוע - לג'נין. הוא פונה לבית החולים בג'נין, שם נקבע מותו וזמן קצר לאחר מכן גופתו נחטפה בידי חמושים המשתייכים לגדודי חללי אל-אקצא.

טירן פרו שגופתו נחטפה

ארגון גדודי חללי אל-אקצא לקח אחריות על החטיפה. תחילה הודיעו כי "חטיבת ג'נין היא זו שחטפה את גופת הצעיר, שנמצאת אצלנו במחנה הפליטים בג'נין", ודרשו לשחרר את "כל גופות השהידים מג'נין" בתמורה לגופת הצעיר. בהמשך, גדודי חללי אל-אקצא הודיעו על העלאת הכוננות "והתגייסות בקרב לוחמינו להתמודדות עם ניסיונות כוחות הכיבוש להסתער על מחנה ג'נין".

בעקבות חטיפת הגופה, כל המעברים באזור ג'נין נסגרו הבוקר ולא מתאפשרת כניסת פועלים לשטח ישראל.

הרכב בזירת התאונה

משפחתו של פרו, נפגשה הלילה עם מתאם פעולות הממשלה בשטחים, האלוף רסאן עליאן. מחר, הוא אמור היה לחגוג את יום הולדתו ה-18. בנוסף, ראש העדה הדרוזית, השייח מופק טריף, ערך שיחות עם בכירים ברשות הפלסטינית וכם מושל ג'נין ודרש לשחרר את הגופה ואמר כי "מדובר בעניין אנושי ובסיסי". לדבריו, "החזקת הגופה מנוגדת לכל מנהג מוסרי, דתי וחברתי. לא יעלה על הדעת ואין זה מתקבל שבחלוף שעות רבות מהיוודע הפטירה - הדבר לא בא על פתרונו".

הפינוי לבית החולים רמב"ם (צילום: דוברות רמב"ם)

בתיעוד שפורסם הלילה ברשתות, נראה אמבולנס של הסהר האדום, שהגיע לג'נין ככל הנראה כדי לקבל הגופה מהחמושים - מסולק על-ידיהם תוך שהם מסרבים לשחרר את הגופה.

נהג האמבולנס של הסהר האדום מסולק מהמקום (ללא קרדיט)

דובר צה"ל מסר כי "אזרח ישראלי צעיר, נכנס אתמול (ג') עם אזרח נוסף, דרך מעבר גלבוע, למרחב העיר ג'נין. השניים היו מעורבים בתאונת דרכים קשה והועברו לטיפול רפואי בבית החולים המקומי שם מת אחד מהם מפצעיו. חברו, האזרח הפצוע, הועבר במצב קשה לטיפול רפואי בישראל. גופתו של הצעיר נלקחה מבית החולים בג'נין והציפייה שתוחזר למשפחתו בישראל בהקדם, כצעד הומניטרי נדרש".

בבית החולים רמב"ם מסרו אמש כי "לחדר הלם ברמב"ם פונה צעיר ישראלי שנפגע בתאונת דרכים באזור ג'נין. פונה באמצעות מסוק צה"ל שנחת בג'למה. הצעיר טופל תחילה באמצעות אנשי רפואה פלשתינאים. כעת בבדיקות הדמיה. מוגדר קשה".

  • בכתבה זו נעשה שימוש בצילומים אשר בעל הזכויות בהם לא נודע או לא אותר, בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות שלחו הודעה על כך בצירוף הצילום המקורי לדוא''ל desk@kikar.co.il.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר