נתניהו מסר הצהרה | צפו

שערי צדק: "הפצוע אנוש מהפיגוע הבוקר בסכנת חיים מיידית"

בית החולים מעדכן, כי למצבו של הפצוע אנוש מהפיגוע הבוקר, הוא קריטי והוא נמצא בסכנת חיים מיידית | ראש הממשלה המיועד נתניהו, הגיע לבקר את החולים ומסר הצהרה • צפו (חדשות)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
נתניהו, היום בבית החולים (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

הפיגוע המתועב הבוקר (רביעי) בכניסה לעיר ירושלים: ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו, הגיע לבקר את הפצועים בבית החולים שערי צדק ולאחר מכן מסר הצהרה לתקשורת. ד"ר שוורץ הבהיר לאחר ההצהרה, כי מצבו של הפצוע אנוש קריטי.

קודם להגעת נתניהו לבית החולים, הוא קיבל עדכון ביטחוני מראש הממשלה היוצא יאיר לפיד בעקבות הפיגוע בירושלים. נתניהו חיזק המאמצים ללכידת המחבלים והודה על העדכון הביטחוני.

לאחר מכן, הוא כאמור נסע לבית החולים, שם גם קיבל תדרוך על מצב הפצועים ממנהל בית החולים פרופ' מרין ולאחר מכן מסר הצהרה לכלי התקשורת.

בפתח דבריו אמר נתניהו: "ראשית אני רוצה לשלוח תנחומים, אני מאמין בשם כל אזרחי ישראל למשפחתו של תלמיד הישיבה בן 16, אריה, שנרצח באופן אכזרי. נעשו ניסיונות החייאה על ידי הצוות הרפואי ולצערנו זה לא הועיל".

"כמובן, יש גם פצועים אחרים שאנו מתפללים להחלמתם, בראשם - פצוע קשה, עולה מאתיופיה, דווקא ביום חגם של יהודי אתיופיה - חג הסיגד. אנחנו מתפללים לשלומו ומקווים לנס. ראיתי את המשפחה המלוכדת והענפה שיש לו. פגשתי גם אחרים, שנמצאים בדרך להחלמה".

עוד אמר נתניהו: "אני יכול רק לומר, ואני מבטא רגשות של רבים. יש לנו מאבק אכזרי שמרים ראשו שוב ונעשה הכל כדי להחזיר את הביטחון לאזרחי ישראל במהרה".

ד"ר אלון שורץ מבית החולים שערי צדק מסר עדכון לאחר דברי נתניהו: "ליחידת הטראומה הגיעו 15 פצועים, הגיעו שני פצועים אנוש, אחד נקבע מותו והשני עדיין בטיפול נמרץ והוא נמצא בסכנת חיים מיידית".

דבריו של ד"ר שוורץ

בבית החולים הדסה מעדכנים בשעה זו: "משני ארועי הטרור בירושלים טופלו היום בבתי החולים של הדסה 24 נפגעים, בהם נפגעי פציעות חודרות - מרסיסים ונפגעי חרדה. מתוך 10 נפגעים שפונו להדסה הר הצופים, נותרו כעת 2 מטופלים במיון. השאר שוחררו לאחר קבלת טיפול".

"הפצוע במצב בינוני שנפגע בפיגוע הראשון בכניסה לעיר, הועבר להדסה עין כרם ונמצא בשעה זו בחדר ניתוח. מתוך 14 נפגעים שפונו להדסה עין כרם, מטופלים כעת 3 פצועים במיון והשאר שוחררו לאחר הטיפול לביתם. לסיכום, נכון לשעה זו: 6 פצועים מטופלים בבתי החולים של הדסה, מתוכם 1 בחדר ניתוח".

פיגוע בירושלים • סיקור נרחב >>

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר