ממשלת נתניהו השישית

השאיפה של אריה דרעי: לחתום הסכם קואליציוני עוד היום

השר לשעבר אריאל אטיאס נפגש אמש עם ראשי צוות המו"מ של 'הליכוד' בכדי להגיע להסכמות גם בחלוקת הוועדות בכנסת • אריה דרעי שואף לחתום על הסכם עוד היום (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
יו"ר ש"ס אריה דרעי (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

יו"ר ש"ס, ח"כ אריה דרעי, שואף להגיע להבנות סופיות עם 'הליכוד' כבר במהלך היום (חמישי) ולחתום על הסכם קואליציוני ראשון בממשלת נתניהו השישית.

אמש נפגש השר לשעבר, אריאל אטיאס - שמונה על ידי דרעי לרכז את המו"מ - עם צוות המשא ומתן של 'הליכוד' בכדי לדון על הסוגיות האחרונות כדוגמת ראשו הוועדה שש"ס תקבל.

דרעי מקווה כי נתניהו, שנפגש אמש עם ח"כ איתמר בן גביר, יגיע איתו להבנות באשר למשרד הפריפריה, נגב וגליל, סלע המחלוקות האחרונה שנותרה במו"מ עם ש"ס ו'עוצמה יהודית'.

כזכור, כפי שדווח אמש ב'כיכר השבת', על פי המסתמן, דרעי יכהן כשר הפנים והבריאות בשנתיים הראשונות לממשלה ולאחר מכן יחליף את בצלאל סמוטריץ' במשרד האוצר. כמו כן, דרעי צפוי לכהן כממלא מקום ראש הממשלה או כמשנה לראש הממשלה, תואר שנתניהו הסכים להעניק לאחד משריו לראשונה מאז החל לכהן כרה"מ.

תיקים נוספים שש"ס צפויה קבל: משרד הרווחה, משרד הדתות, משרד פריפריה נגב גליל - עליו עדיין יש מחלוקת עם איתמר בן גביר ומשרד נוסף, ככל הנראה משרד התפוצות.

מטעם סיעת ש"ס צפויים לכהן לפחות חמשה שרים. לצד דרעי המועמדים הנוספים לתפקיד: ח"כ יעקב מרגי, ח"כ מיכאל מלכיאלי, ח"כ יואב בן צור, ח"כ משה ארבל וח"כ חיים ביטון. כמו כן, ייתכן והשר לשעבר יעקב אביטן יחזור תפקידו במשרד הדתות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר