הולכים לעשות תמונות משפחתיות? חכו רגע

רוצות שהם יחייכו? יביטו למצלמה? ישתפו פעולה? קודם כל, הפנימו שלא הכול ילך לפי התוכניות שלכן ונסו להירגע. לאחר מכן, בדקו את שאר הטיפים שלנו שיכינו את ילדיכן לתמונות משפחתיות (משפחה)

תהילה אלטמן | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

אתן מצליחות לדמיין את זה בבירור: התמונה המשפחתית שלכן מוצבת על השידה בסלון, כולם נראים מאושרים... ומסתכלים ישר למצלמה. נשמע נהדר והגיוני לחלוטין, לא? ובכן, כאימהות, אתן יודעות שהמציאות של צילום הילדים שלכן כרוכה למעשה בהרבה התלבטויות, אתגרים ואולי גם כמה דמעות. העצה הראשונה שלנו: אל תקשו על עצמכן: אמצו את היופי שיש בחוסר שלמות ונסו להירגע. לאחר מכן, בדקו את שאר הטיפים המנוסים שלנו שיכינו את הצאצאים לתמונות משפחתיות שיעשו לכן טוב בלב עוד שנים רבות:

1. השקיעו בחיוכים נוצצים

אתן רוצות שיורשי העצר שלכן ירגישו טוב עם השיניים שלהם כשיחייכו למצלמה. הביטחון הזה יגיע מהעזרה שתעניקו להם באמצעות ביסוס שגרת טיפול בפה. יס, להביא אותם לצחצח פעמיים ביום זה קשה, כמעט כמו לגרום להם לעמוד במקום בלי לזוז, אבל זה שווה את זה, בכל ההיבטים, מילולית.

2. הביאו חטיפים

ילדים רעבים זה אף פעם לא נחמד (גם לא מבוגרים רעבים, אגב). וודאו שהם אוכלים ושותים כמו שצריך, בין אם זה אומר להזין אותם בארוחה בריאה מראש ו/או להצטייד בנשנושים מהירים - חטיפים, בין הסשנים. ואם אתן רוצות להשתמש בהם כתגמול קטן על התנהגות טובה, אנחנו תומכות בכן בעניין הזה - אבל מוטב לשמור את הפינוקים המכתימים לסיום הצילומים (אנחנו מסתכלות עליך, שוקולד).

3. תזמנו כמו שצריך

חשוב מאד לכבד את שנת הצהריים של הפעוטות שלכם. ילד עייף הוא כזה שלא משתף פעולה. הצטלמו על הבוקר או מיד אחרי השנ"צ שלהם. אם יש לכם מספר ילדים שהתנומות שלהם לא מסתנכרנות, נסו לתכנן את היום בהתאם לבן / בת שלכם שהכי תלויים במנוחה. היי, כולנו צריכים את שנת היופי שלנו.

4. תנו להם לבחור את הבגדים

החלטתן שהצילומים יהיו בנושא הים (ואפילו קניתן תלבושת מלחים יפהפייה ותואמת לכולם), אבל בת השלוש שלכן מתעקשת ללבוש את שמלת הנסיכות שלה. רוב הסיכויים הם שכך יהיה לה יותר נוח (והיא תציית לכן) במה שהיא בחרה בעצמה, אז פשוט זרמו איתה ורק תרוויחו.

5. הפכו את זה לכיף

להיות מול מצלמה זה לא תמיד מהנה. עזרו לילדיכן להרגיש רגועים יותר באמצעות התכרבלות עם בובת פרווה שהם אוהבים, לדוגמא, ואל תהססו לתת להם לעשות דברים משעשעים, כמו לזרוק עלים באוויר, להפריח בועות, לשחק עם בלוקים - מה שלא יהיה, שיעזור להם להיות שמחים ולהקשיב להוראות שלכן.

6. אל תפחדו לצאת מהמסגרת

שוב, התמונות הטובות ביותר הן אלו שלא הולכות בדיוק לפי התוכנית. דהיינו: הקטן שלכן קופץ בשלוליות, נמרח בעוגת יום הולדת או צובע מחוץ לקווים (ועל עצמו). נסו לא להיות נוקשות מדי עם החזון שלכן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר