טרור בבירה

נשיא אוקראינה שוחח עם הרצוג וגינה את הפיגוע בירושלים

הנשיא הרצוג שוחח היום עם נשיא אוקראינה זלנסקי שגינה את הפיגוע אתמול בירושלים ואמר כי הוא "מחזק את ידי העם בישראל" (מדיני, בעולם)

ציקי ברנדוין | כיכר השבת |
(צילום: יונתן זינדל, לשכת נשיא אוקראינה)

נשיא המדינה שוחח עם נשיא אוקראינה וולודימיר זלנסקי מוקדם יותר היום (חמישי) ויבקש לחזק את העם בישראל אחרי פיגוע הטרור אתמול.

נשיא אוקראינה פתח את שיחתם וביקש לחזק את ידי העם בישראל לאחר פיגועי הטרור שארעו אמש בירושלים וגבו את חייו של הנער אריה שצ׳ופק הי"ד.

בהמשך השיחה בין שני המנהיגים הדגיש הנשיא וולודימיר זלנסקי את הקשר העמוק בין המדינות שאינו רק קשר בין מנהיגים, אלא של אזרחים וביניהם עולים יהודים רבים מאוקראינה.

נשיא המדינה הרצוג הודה לנשיא האוקראיני על הניחומים. בהמשך הוסיף הרצוג כי הציבור בישראל דואג לשלום העם האוקראיני ופועל בדרכים שונות כדי להקל על סבלו ההומניטרי.

הנשיא זלנסקי בירך על סיומן של הבחירות בישראל והביע תקווה לשיתוף פעולה עם הממשלה שתקום. נשיא המדינה תיאר בפניו את תהליך הרכבת הממשלה והדגיש את הרצון להמשך הדיאלוג עם אוקראינה בנושאים הומניטריים שונים, בייחוד באשר לחורף הקרב ובא, ומיד לאחר שתיכון הממשלה. השניים סיכמו להמשיך ולהיות בקשר בעתיד.

אחרי השיחה כתב זלנסקי: "ניהלתי שיחת טלפון עם נשיא ישראל יצחק הרצוג. אני מקווה להעמקת שיתוף הפעולה בין אוקראינה לישראל לאחר הקמת הממשלה."

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר