ליד הפיגוע | בהלה בבירה

בשבת בבוקר: אותר חפץ חשוד דומה למטען סמוך לגשר המיתרים בירושלים

לחץ בירושלים: במהלך סריקות יזומות שערכו חבלני המשטרה - באזור גשר המיתרים שבכניסה לעיר ירושלים, הם גילו חפץ חשוד שנראה כמו מטען. המקום נסגר לתנועה והחבלנים טיפלו באירוע באמצעות כלים ייעודיים | במקביל, גם בת"א היה חשד למטען (חדשות)

(צילום: דוברות המשטרה)

במהלך סריקות יזומות שערכו חבלני המשטרה של מחוז ירושלים בסמוך לגשר המיתרים בירושלים, אותר חפץ חשוד שנראה כמו מטען צינור קטן.

בעקבות כך, כוחות המשטרה הוזעקו למקום סגרו את הזירה ואת ציר התנועה הראשי בכניסה לעיר, וחבלני המשטרה של מחוז ירושלים פעלו לטיפול בפריט באמצעות כלים ואמצעים ייעודיים לכך.

החפץ החשוד נמצא ע״י חבלני המשטרה כשהוא על ציר התנועה ובעקבות זיהויו נסגר לתנועה ציר הכניסה והיציאה מהעיר, והאזור שבו אותר הפריט החשוד נסגר למעבר של הולכי רגל. הפריט החשוד נלקח לטיפול ובדיקה ע״י חבלני המשטרה, האזור נפתח לתנועה בדקות אלו ונפתחה חקירה.

מפקד מחוז ירושלים ניצב דורון תורג׳מן הגיע למקום ושיבח את פעילותם, ערנותם ומקצועיותם של חבלני המשטרה במחוז ירושלים שאיתרו את החפץ החשוד במרחב הציבורי. בתום הערכת מצב קצרה שקיים בשטח עם מפקדי הכוחות, ממ״ז ירושלים העביר הנחיות לגבי המשך פעילות מבצעית, חקירתית ומודיעינית וציין: ״הפעילות של חבלני המשטרה הבוקר מהווה הוכחה נוספת למגוון האיומים שאנו מתמודדים עמם, אך ממחישה יותר מכל את הצורך התמידי בפרט בעת הזו להיות דרוכים וערניים, ליזום ולא רק להגיב, ולפעול בכוחות מתוגברים באזור. נמשיך לפעול בכוחות ומערכי שיטור מתוגברים ברחבי העיר לשמירת שלומם ובטחונם של התושבים והמבקרים בירושלים״.

"אנו שבים ומזכירים לציבור: יש לגלות ערנות כל העת לחפצים חשודים, ובכל מקרה שכזה יש לדווח למוקד 100 של משטרת ישראל ולהרחיק סקרנים מהמקום עד להגעת המשטרה", נמסר ממשטרת ישראל.

במקביל התקבל במשטרה דיווח על חפץ חשוד שנראה בים מול חופי ת"א. כוחות משטרה שהגיעו למקום הבחינו באבוב שנשטף לחוף שבתוכו חבילות ארוזות. לאחר בדיקת חבלני משטרה והסרת החשש מחומרי נפץ, נמצאו בתוך האבוב יותר מ-40 חבילות ארוזות של סם מסוכן מסוג חשיש שנפלטו לחוף. הסמים נאספו ע"י השוטרים והועברו להמשך בדיקת מעבדת סמים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר