מתקרבים לממשלה?

בנימין נתניהו ובצלאל סמוטריץ' נועדו במהלך הלילה בניסיון לפתור את המחלוקות

לאחר התמהמהות במשא ומתן וכמה מפגני כוח של סומטריץ', ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו, נועד הלילה עם יו"ר הציונות הדתית, יחד עם צוותי המשא ומתן משני הצדדים, בניסיון לפתור את המחלוקות ולקדם את הקמת הממשלה (פוליטי מדיני)

(צילום: אוליבר פיטוסי, פלאש 90)

לאחר התמהמהות במשא ומתן וכמה מפגני כוח של סומטריץ', ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו נועד הלילה (שני) עם יו"ר הציונות הדתית, יחד עם צוותי המשא ומתן משני הצדדים, בניסיון לפתור את המחלוקות ולקדם את הקמת הממשלה.

על פי הדיווחים, הפגישה ארכה כשלוש שעות ומטעם הליכוד נמסר כי "הפגישה התקיימה באווירה טובה וחלה התקדמות בכלל הנושאים" וכי הצדדים יוסיפו להיפגש היום במטרה להקים את הממשלה מוקדם ככל האפשר.

בינתיים, בליכוד הצליחו להחתים את השותפים של סמוטריץ' - עוצמה יהודית (ביום שישי) ונעם (אמש) על הסכם תפקידים. המשא ומתן מתקדם במיוחד גם מול ש"ס שצפויה לחתום בקרוב ויהדות התורה שהשיחות עימה יימשכו גם היום.

כזכור, לאור ההתמהמות בינתיים בהחלפת יו"ר הכנסת בשל רצונו של סמוטריץ' להראות את כוחו, השבעת הממשלה תתעכב. נתניהו הבטיח לדרעי כי יושבע יחד עם כל השרים ולצורך כך יש לחוקק חוק חדש שיאפשר לו לשמש כשר ולכן על הממשלה החדשה להחליף את יו"ר הכנסת באיש מטעמה שלא יעכב את התהליך.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר