חזר להסית | צפו

השר אביגדור ליברמן: "חיילים שאינם יהודים על פי ההלכה, עדיפים על בחורים מפוניבז', חברון וגרודנא"

שר האוצר היוצא ליברמן, שוב תוקף את הציבור החרדי. לדבריו, ההסכמים הקואליציוניים נאמדים בכמאה מיליארד שקל - שהציבור החילוני יצטרך לשלם | בהמשך תקף את נתינת 'נתיב' לאבי מעוז | צפו (פוליטי)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
ליברמן היום בישיבת סיעה (צילום: ערוץ כנסת)

ישיבת סיעת ישראל ביתנו התכנסה היום (שני) בחדר הסיעה בכנסת. שר האוצר היוצא ויו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, מסר הצהרה לתקשורת, בה תקף בעיקר את הציבור החרדי.

בפתח דבריו אמר ליברמן: "אני עוקב בדאגה אחרי ההסכמים הקואליציוניים המתגבשים וגם אחרי הדרישות התקציביות. הדרישות שראינו עד עכשיו נאמדות ביותר מ-60 מיליארד שקלים. רק הדרישה של החשמל הכשר, מדובר בעלות של כשלושים מיליארד שקל, אז מה שמונח כרגע על השולחן הוא קרוב למאה מיליארד שקלים".

"אפשר לממן את זה בשתי צורות. או באמצעות העלאת מיסים לאלו שמשרתים בצה"ל, עושים מילואים ועובדים או העלאת גירעון. ואז חברות דירוג האשראי פשוט יורידו את דירוג האשראי של ישראל. אנחנו חלק מכלכלה גלובלית, אנחנו לא באי בודד ולכן כל חריגה, יש לה השפעה מיידית. אני מקבל הרבה טלפונים מסוכנויות דירוג אשראי וגם מהקרנות הגדולות בעולם, שאומרים שיש מצב מאוד נזיל וחלק מהגופים שוקלים לצאת ממדינת ישראל".

"בתחילת החודש, מחיר הדלק אמור לקפוץ בכשישים אגורות לפחות, ואותם כספים שהקצבנו למיתון בעליית הדלקים - נגמרים בתחילת החודש. אני לא יודע למה לקואליציה חרדית קוראים לה ממשלת ימין, מה שברור, זה שהם התחילו ברגל שמאל".

לגבי המינוי של יו"ר נעם אבי מעוז שלקח את 'נתיב', אמר ליברמן: "אני שמעתי שהוא אמר שחוק השבות משמש להכנסת גויים למדינת ישראל והאיש הזה הולך להתמנות לראש נתיב. מדובר בטרלול מוחלט. זה מינוי שיפגע במרקם החברתי העדין של החברה הישראלית ובקשר עם יהודי תפוצות".

"בצה"ל", הוסיף ליברמן, "יש חמש וחצי אלף חיילים שאינם יהודים על פי ההלכה. מבחינתי הם הרבה יותר יהודים מאלפי תלמידי ישיבות פונביז', חברון וגרודנא".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר