צעירה נפצעה באורח קשה

פיגוע דריסה בשער בנימין; המחבל נמלט ונוטרל לאחר דקות | צפו בנטרול

סמוך לכוכב יעקב שבבנימין, מחבל בעל היתר עבודה בישראל הבחין בצעירה יהודייה בת 20, האיץ את הרכב, דרס אותה ולאחר שפצע אותה באורח קשה, הוא פתח במנוסה מהמקום | כעבור דקות, הוא אותר נוסע בכביש סואן, אחד השוטרים שהשתתף במרדף, ניטרל אותו | צפו בתיעוד (חדשות)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
זירת התאונה (צילום: חיים גולדברג | לפי סעיף 27א)

חשד לפיגוע דריסה בבנימין: הולכת רגל נפגעה לפני דקות ספורות (שלישי) מרכב בכביש 60 סמוך למיגרון, כונני ההצלה והחירום טיפלו בצעירה במקום והיא פונתה לבית החולים במצב קשה.

זירת הפיגוע, בשעה זו (צילום: חיים גולדברג)

מי שביצע את הפיגוע הוא תושב ביתוניא בן 45, בעל היתר עבודה לאיזור התעשייה באריאל.

על פי עדי ראיה, הרכב הדורס האיץ עם הרכב סמוך לצומת כוכב יעקב - והוא המשיך בנסיעה כשעל מכסה המנוע שלו תלויה הבחורה, לאחר שנפלה מהרכב, הנהג המשיך בנסיעה ונוטרל כעבור מספר דקות בירי בצומת גבעת יוסף על ידי שוטר ממחוז ש"י.

הבחורה שנפצעה טופלה במקום על ידי כונני החירום, והיא מועברת בדקות אלו להמשך טיפול בבית החולים בירושלים, כשהיא במצב קשה.

הנטרול הדרמטי (לפי סעיף 27א')

מדובר צה"ל נמסר: "ראשוני: התקבל דיווח על אירוע דריסה סמוך ליישוב כוכב יעקב שבמרחב החטיבה המרחבית בנימין. הפרטים בבדיקה".

מדוברות המשטרה נמסר: "חשד לפיגוע דריסה לפני זמן קצר התקבל דיווח אודות רכב שהגיע סמוך לצומת כוכב יעקב ופגע בהולכת רגל ופצע אותה. שוטרים שהיו במקום ביצוע מרדף אחר הרכב ונטלו את הנהג. כוחות משטרה וצבא במקום".

עמנואל תמם ואלחנן כובאני חובשי איחוד הצלה מסרו: "לדברי עוברי אורח הולכת הרגל נחבלה בראש, בגפיים, ובפלג גופה העליון כתוצאה מפגיעת רכב פלסטיני שהמשיך בנסיעה. הענקנו לה סיוע ראשוני בזירת התאונה ולאחר מכן היא פונתה למרכז הרפואי שערי צדק בירושלים כשמצבה מוגדר קשה".

מנחם לף מנהל מרחב בנימין של איחוד הצלה הוסיף: "עקב אופי האירוע - צוותי חוסן היחידה לעזרה ראשונה נפשית של איחוד הצלה העניקו סיוע ועזרה נפשית למספר צעירות שראו את הרכב שדרס ונמלט מהמקום".

מדוברות מד"א נמסר: "בשעה 10:46 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים על הולכת רגל שנפגעה מרכב בכביש 60 סמוך למיגרון. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים במקום טיפול רפואי לצעירה כבת 20 בהכרה מלאה".

כעבור דקות נמסר עדכון: "חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח שערי צדק צעירה כבת 20 במצב קשה עם חבלת ראש".

פראמדיק מד"א שמוליק דיויד סיפר: "הגענו במהירות למקום, הפצועה שכבה על הכביש בסמוך לכיכר כשהיא בהכרה וסובלת מחבלות בראשה ובפלג גופה העליון. סיפרו לנו שרכב פגע בה וברח. העלנו אותה במהירות לאמבולנס תוך כדי טיפול רפואי שכלל עצירת דימומים ומתן טיפול תרופתי לכאב ופינינו אותה לחבירה עם ניידת טיפול נמרץ שלנו שהגיע מהכיוון השני ומפנה אותה לבית החולים כשמצבה קשה ויציב."

ממוקד עדכוני יו"ש נמסר: "סמוך לתחנת הדלק של כוכב יעקב רכב פלסטיני פגע בהולכת רגל ישראלית וברח מהמקום, כוחות שהיו במקום פתחו במרדף אחריו וניטרלו את המחבל".

רכב המחבל ( צילום: דוברות בנימין)

"הולכת הרגל מטופלת בהכרה על ידי מד"א. כוחות רבים במקום", נמסר ממוקד העדכונים.

בכתבה זו נעשה שימוש בצילומים אשר בעל הזכויות בהם לא נודע או לא אותר, בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות שלחו הודעה על כך בצירוף הצילום המקורי לדוא''ל desk@kikar.co.il.

(צילום: חיים גולדברג)
(צילום: חיים גולדברג)
(צילום: חיים גולדברג)
(צילום: חיים גולדברג)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר