באולפן 'כיכר' | צפו

ח"כ אלמוג כהן: "נפרק את החלטות הממשלה שרדפה את החרדים והפכה אותם לאויב"

המאסר שהוטל על הלוחם שהתבטא "בן גביר יעשה סדר"; עונש המאסר שהוא דורש להטיל על פעילי שמאל שיפריעו ללוחמים; עמדתו בדת ומדינה; ההסתה נגד המגזר החרדי והדרך מלוחם יס"מ ועד לחבר כנסת • ח"כ אלמוג כהן בריאיון לישי כהן באולפן (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: אלעד זהבי)

ח"כ אלמוג כהן ממפלגת 'עוצמה יהודית' בריאיון מיוחד ב'אולפן כיכר' מדבר על הכל - העונש שקיבל הלוחם שהזכיר את בן גביר, הדרך שעשה מלוחם יס"מ - עד לחבר כנסת, עמדותיו על יחסי דת ומדינה, דעתו על ההסתה נגד החרדים ועונש המאסר שהוא דורש להטיל על פעילי שמאל שיפריעו ללוחמי צה"ל. צפו בריאיון המלא.

תחילה מתייחס ח"כ כהן לסערת עונש המאסר שהוטל על לוחם גבעתי שהתבטא "בן גביר יעשה פה סדר" ואומר כי "אנחנו תמימי דעים שלוחמים לא צריכים להתבטא התבטאויות פוליטיות, יחד עם זאת הענישה מאוד מחמירה עם החייל הזה, הלוחמים צריכים לקבל את הגיבוי".

"בן גביר לא יוצא נגד עמדת הצבא אלא נגד הענישה המחמירה על החייל, זה לא צבא שיש לו עם זה עם שיש לו צבא, וראוי ונכון לבקר כפי שעשה ח"כ בן גביר, הוא ביקר אבא שהבן שלו הולך להיכנס לכלא, אנחנו מגבים את חיילי צה"ל בכל מצב", הדגיש.

ח"כ כהן מתייחס להצעת החוק שהגיש - עד שלוש שנות מאסר למי שיפריע ללוחמי צה"ל בשטח: "הצעת החוק מדברת על הפרעת לחייל, לא מדובר בפעילי שמאל, אני מכבד את אחי מהשמאל, מדובר פה באנרכיסטים, אנרכיסטים באים לעשות אנרכיה, הם עוברים תדרוכים להסביר להם איך להוציא את הלוחמים משלוותם, אני רוצה לשלוח אותם לכלא".

באשר לדרישה לשנות את הוראות הפתיחה באש, הוא מסביר: "חשוב ששינוי הוראות הפתיחה באש יקרה, לעיתים זה פוגע בחיי אדם, הרצון שלנו להיות 'טהרניים' - גורם לנו להתקשקש מה נכון ומה לא, הבא להורגך השכם להורגו".

ח"כ אלמוג כהן בריאיון לישי כהן באולפן 'כיכר'

ח"כ כהן מתייחס למשא ומתן הקואליציוני להקמת ממשלת ימין: "אני ממליץ להתעלם מרעשי הרקע, לגיטימי שכל צד רוצה למקסם את כוחו. אני מגנה מכל וכל ובכל לשון את ההשוואות החמורות בין סמוטריץ' לבנט".

אלמוג כהן מתייחס לנושאי דת ומדינה ודרישת החרדים לבטל את רפורמות מתן כהנא: "בנושא דת ומדינה - לשמור על הסטטוס קוו, השנה וחצי האחרונות עשו לנו שיעור מה קורה לעם שלא שומר על אמונתו, אני מגיע מתוך בית דתי, הדת בעינינו זה מהות החיים. אנחנו נשארים בסטטוס קוו ורוצים לפרק את ההחלטות של הממשלה הקודמת שרדפה את אחינו החרדים. החרדים הפכו לאויב? ממתי? ממתי הם אויבים שלי? אני לא מבין, בושה וחרפה, אנחנו נתקן את הדבר הזה".

צפו בריאיון המלא

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר