פיגוע הדריסה בבנימין

מדיניות השר המיועד בן גביר כבר מחלחלת? המפכ"ל: "מחבל הרוג זה מה שאני רוצה לראות״

קובי שבתאי מפכ"ל המשטרה שוחח עם הלוחמים שחיסלו את המחבל אחרי פיגוע הדריסה ליד תחנת הדלק בבנימין ושיבח אותם: "במבחן התוצאה מחבל הרוג זה מה שאני רוצה לראות" • השר המיועד איתמר בן גביר קרא להעניק ללוחמים צל"שים (ביטחון)

ב. ניסני | כיכר השבת |
מימין: המפכ"ל שבתאי משוחח עם מחסלי המחבל (צילום: חיים גולדברג כיכר השבת ומשטרת ישראל)

מפכ"ל המשטרה קובי שבתאי שוחח היום (שלישי) עם הלוחמים שחיסלו את המחבל שביצע את פיגוע הדריסה בבנימין ושיבח אותם על עבודתם. בין היתר אמר כי "מחבל הרוג זה מה שאני רוצה לראות במבחן התוצאה".

הדברים מגיעים ברקע הסכם 'עוצמה יהודית' עם הליכוד ולפיו בין היתר ימונה איתמר בן גביר לשר לביטחון לאומי בממשלה המסתמנת בראשות נתניהו.

בן גביר קרא היום למפכ"ל שבתאי להעניק צל"שים לשני השוטרים. לדברי בן גביר, "מדובר בשוטרים גיבורים שביצעו מרדף בקור רוח אחר המחבל ולא נרתעו גם כשהמחבל המשיך בנסיעה פרועה וסיכן את חייהם. אני קורא למפכ"ל להעניק לשוטרים עוד הערב צל"שים על חיסול המחבל".

בשיחתו עם הלוחמים שחיסלו את המחבל, אמר שבתאי: "עשיתם פעילות מצוינת, הזיהוי הראשוני שלכם על רכב חשוד עוד לפני שידעתם על האירוע ואחר כך הקישור לאירוע עצמו ובמבחן התוצאה מחבל הרוג זה מה שאני רוצה לראות״.

המפכ"ל משוחח עם הלוחמים (צילום: דוברות המשטרה)

בהמשך התייחס המפכ״ל התייחס לפעילות השוטרים בזירה ואמר: "אני רוצה להביע את הערכתי לשוטרים על חתירה למגע, דבקות במשימה, על מקצועיות שבסופו של דבר חיסלו את המחבל שביצע את הפיגוע, זה מה שאנחנו מצפים מהשוטרים שלנו. השוטרים פעלו כמצופה וכנדרש משוטרים במשטרת ישראל. נמשיך לבצע פעילות בכל רחבי הארץ, פעילות התקפית למניעה וסיכול ככל שנדרש וככל שניתן. אני רוצה לאחל החלמה מהירה לחיילת שנפגעה בפיגוע".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר