התביעות נמשכות

נפתלי בנט תובע מיליון שקלים מהרב רונן שאולוב; "הטיל ספק ביהדותה של אימו"

ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט ממשיך בגל התביעות וכעת תובע מיליון שקלים פיצוי מהרב רונן שאולוב, שהטיל ספק ביהדותה של אמו | לטענת בנט, "מי שמקליד ב'גוגל' את המילים 'אמא של בנט' יראה השלמה אוטומטית ל'נוצרייה', ו'גויה' ועוד" | בנט מבטיח לתרום את הכסף לעמותות של משפחות חללי צה"ל (חדשות)

איצלה כץ | כיכר השבת |
מיליונר חדש? נפתלי בנט (צילום: יונתן זינדל/פלאש 90)

ראש הממשלה לשעבר, נפתלי בנט, ממשיך בגל התביעות כלפי אזרחים שהשמיצו אותו (כך לפחות על פי טענתו) ברשתות החברתיות בתקופת כהונתו כראש ממשלה, וכעת הגיש תביעת דיבה על-סך מיליון שקלים נגד הרב רונן שאולוב.

עד כה תבע בנט התנצלות ופיצוי כספי על סך 10,000 ש"ח מהעיתונאי החרדי, יאיר לוי, שכתב ברשתות החברתיות כי "בנט לקח מאזרחי ישראל סכום של 50 מיליון שקלים לשיפוץ ביתו הפרטי". במכתב ההתרעה ששלח בנט לעיתונאי, דרש ראש הממשלה לשעבר מהנתבע, למחוק את הכיתוב המכפיש ולפרסם נוסח התנצלות אותו הכתיב ראש הממשלה לשעבר.

כפי שדווח ב"כיכר השבת", בנט המשיך לתבוע שורה ארוכה של אזרחים על סכום של 10,000 ש"ח + דברי התנצלות בנוסח אחיד.

אולם, היום (שלישי) תבע בנט את הרב רונן שאולוב על סך מיליון שקלים (!!!) זאת בתגובה לדרשה אותה נשא הרב בבית כנסת, ובה טען כי אימו של בנט אינה יהודיה ואף אביו גוי. לטענת בנט, פרסום דבריו של הרב היסב למשפחתו נזק רב.

בהודעה מטעמו של בנט נכתב כי "הדרשה עליה חזר הרב שאולוב שבוע אחר שבוע, מהולה בכינויים וקללות מזעזעים שנועדו לפגוע במר בנט ובני משפחתו. גם ברגע זה מי שמקליד ב'גוגל' את המילים 'אמא של בנט' יראה השלמה אוטומטית ל'נוצרייה', ו'גויה' ועוד, נתון המשקף כי אלה החיפושים של ציבור המשתמשים".

"השקר הזה תפס אחיזה עמוקה בקרב ציבור גדול", נטען הודעה, "אמו של בנט, מירנה בנט - שמשפחתו של אביה, ישראל לפקוביץ, ומשפחתה של אמה, מיכלה בורושנסקי, הן יהודיות מדורי דורות, והן נרצחו בשואה בשל יהדותן - קיבלה פניות רבות משך השנה החולפת ביחס לספקות ביהדותה, והדבר הביא לה צער עמוק וכאב".

בהודעה נמסר שוב כי בנט החליט "לפעול בצורה אקטיבית נגד מכונת הרעל, ונגד הפצת שקרים המרעילים את השיח הציבורי. ראוי היה לרב שאולוב לשאת תחינה למחילה ממירנה בנט ולא להעמיק את הדיבה, ולהתחפר בשקריו כפי שעשה. הקב"ה אינו מוחל על עבירות בין אדם לחברו, מבלי שהחוטא מבקש מחילה מהמפגע", הם מבטיחים כי "הפיצויים ייתרמו לעמותות של משפחות חללי צה"ל".

מסביבתו של הרב רונן שאולוב לא התקבלה תגובה אך מקורביו אומרים ל"כיכר השבת" כי הרב יתייחס לכתב התביעה בשיעורו היומי מחר בשעה 20:30 בערב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר