האג'נדות הזרות בחינוך

המתנגדים צרחו ואבי מעוז פצח בשירה במליאה | תיעוד

בזמן שחברי האופוזיציה העתידית צורחים מולו כשהוא נואם במליאה. יו"ר מפלגת נעם פתח בשירת "באנו חושך לגרש", והסביר על העמדה שלו בנוגע להחדרת אג'נדות זרות לבתי הספר | צפו (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
אבי מעוז, היום במליאה (צילום: ערוץ כנסת)

ח"כ אבי מעוז התייחס היום (רביעי) בנאומו במליאת הכנסת לאג'נדות הזרות המוחדרות לטענתו לילדי ישראל ואמר: "מי שמסתיר מההורים את החדרת האג'נדות הזרות לילדי ישראל הוא החושך" - כשלאחר מכן הוא פצח בשירה.

בפתח גבריו אמר מעוז: "לפני שנים רבות, כשאני הייתי ילד במערכת החינוך, עוד לפני כניסת ההשפעות של המדינות הזרות, של הקרנות והארגונים הזרים ושל האג'נדות הזרות, לימדו אותנו את שיר הילדים הידוע, שאותו כתבה שָׂרָה לֵוִי-תַּנַּאי והלחין עמנואל עמירן:

בָּאנוּ חֹשֶךְ לְגָרֵש
בְּיָדֵינוּ אוֹר וָאֵשׁ
כָּל אֶחָד הוּא אוֹר קָטָן
וְכֻלָּנוּ אוֹר אֵיתָן
סוּרָה חֹשֶךְ! הָלְאָה שְׁחוֹר
סוּרָה מִפְּנֵי הָאוֹר.

מעוז פצח בשירה


"אדוני היו"ר", הוסיף מעוז אחרי שנתן את הקטע המוזיקלי שלו: "בחנוכה אנחנו חוגגים את הניצחון שהנחיל בורא עולם על ידי גבורת החשמונאים כנגד היוונים ומשתפי הפעולה שלהם, המתייוונים. על מה התקוממו החשמונאים ביוזמת מתתיהו בן יוחנן כהן גדול ובהובלתו? הם נאבקו על לימוד התורה, על שמירת השבת ועל כך שהיוונים רצו לכפות אותם להכריז שאין להם חלק בד' אלוקי ישראל. הם נאבקו על עבודת בית המקדש. הם נאבקו על פך השמן הטהור, שנשאר לבדו מכל השמנים שיד היוונים טימאה, כאשר חיללו את בית המקדש בטומאה נוראה. הרוח שהיוונים והמתייוונים ניסו להחדיר לעם ישראל היא החושך האמיתי".

עוד הוסיף מעוז: "רוח ישראל סבא, שבשמה ולמענה יצאו החשמונאים למלחמת המעטים כנגד הרבים, במה שהיה נראה לכאורה בעיניים ריאליות כחסר סיכוי, היא האור האמיתי. מי שמנסה לפגוע בזהות היהודית הוא החושך. מי שמזייף את היהדות תוך ניסיון ציני ליצור דת חדשה, נאורה וליברלית לכאורה, שמנוכרת לחלוטין לכל מה שריח של יהדות מקורית נודף ממנו, הוא החושך".

לסיום הוא אמר: "מי שבהסתרה מכוונת ובמחשכים מחדיר כל מיני אג'נדות לשטיפת מוחם של ילדי ישראל ללא ידיעת הוריהם, הוא החושך. כל אחד מאיתנו אור קטן, אבל כפי שכתב רבינו בחיי בספר חובות הלבבות: "המעט מן האמת ינצח הרבה מן השקר, כאשר המעט מן האור דוחה הרבה מן החשך".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר