תיעוד מיוחד

התרגשות בחיידר באלעד: התלמיד הצעיר סיים ש"ס משניות בעל פה

ברוב פאר והדר נערך בעיר אלעד מעמד סיום ש"ס המשניות על ידי התלמיד מנחם מענדל שפרינגר מכיתה ה' בת"ת חב"ד 'פאר מנחם' • אירוע מרגש ובלתי נשכח, שהעצים את ידיעת ועמל התורה • לסיקור ותמונות (חרדים)

נחמן שטרנהרץ | כיכר השבת |
(צילום: ישראל בליזובסקי)

בעיר אלעד נערך מעמד מרגש ורב רושם של סיום ש"ס משניות בעל פה על ידי מנחם מענדל שפרינגר, תלמיד כיתה ה' בת"ת 'פאר מנחם', אלעד.

המעמד המרומם לכבודה של תורה, נערך באולם ויז'ניץ בעיר, בהשתתפות המד"א של קהילת חב"ד באלעד הגאון החסיד הרב שניאור זלמן ירוסלבסקי, כלל התלמידים, הצוות החינוכי בראשות המנהל הרב דב סגל, ויו"ר המוסדות ונציג העירייה ר' אורן מזרחי.

האירוע המרשים העניק לכלל התלמידים את חווית אהבת התורה וההוקרה ליגיעה, התמדה והשקעה בלימוד ועד כמה הדבר משפיע על כל תחומי החיים.

המסר הכללי שעבר באירוע, היה ש'כל אחד יכול'. מנהל הת"ת הרב סגל, העלה על נס את העוצמות שיש לכל תלמיד ותלמיד. "אנחנו צריכים לדרוש מעצמנו יותר ובעזרת השם נצליח. יגעת ומצאת - תאמין", אמר הרב סגל.

הרב סגל סיפר לתלמידים כי התלמיד שזכה לסיים את המשניות בע"פ, עשה זאת מתוך סיפוק והנאה מעם לימוד המשנה וריבוי הנושאים. "היו נפילות פה ושם, אבל הצלחנו לעמוד ביעד, כי הסתכלנו על כל צעד בפני עצמו והתקדמנו", סיפר התלמיד הנרגש.

הרב ירוסלבסקי דיבר על גודל החשיבות בלימוד תורה בעל פה, משניות, תניא, וכדומה. הרב ירוסלבסקי שיתף בסיפורים מרתקים על אדמו"רי חב"ד שהתמידו בלימוד גם בילדותם.

סב התלמיד, הרב מרדכי מנשה לאופר, מרבני העיר אשדוד ושליח חב"ד, דיבר על כוח ההתמדה. "מעמד זה יכול להעניק לכל אחד ואחד מכם את ההבנה שעם רצון - אפשר לכבוש גם יעד כה חשוב, ובוודאי גודל הנחת רוח לרבינו", אמר. בשלב זה, זכה התלמיד לערוך יום והודה לקב"ה, להוריו ולהנהלה שעודדו אותו לכל עורך הדרך.

בלב המעמד, נערך מופע תורני מושקע על ידי השחקן החסידי ר' מיכאל וייגל. המופע העניק לילדים דרכים לחלום ולעוף גבוה במציאות. האירוע הגדול נחתם בריקוד של שמחה בטהרתה, ולאחר מכן נאמרו שנים עשר הפסוקים ופרק תהילים במתחם בית כנסת חב"ד ההולך ונבנה בימים אלה, ובוודאי שתפילתם של תינוקות של בית רבן תתקבל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר