כישלון למחאה

בודדים הפגינו עם לפיד: "הממשלה הקיצונית והמטורפת ביותר בתולדות המדינה"

עשרות אנשים בודדים הגיעו להפגין יחד עם ראש הממשלה היוצא יאיר לפיד, למרות שההפגנה התקיימה בעיר תל אביב • לפיד אמר בהפגנה: "אנחנו נלחמים על המדינה האהובה שלנו. אנחנו לעולם, לעולם, לעולם לא נוותר" (פוליטי)

(צילום: אלעד גוטמן)

ראש ממשלת המעבר, יאיר לפיד, המסיים בימים אלו את תפקידו בעקבות ניצחון הימין בבחירות, יצא היום (שישי) יחד עם עשרות בודדים להפגין נגד הממשלה הנבחרת בראשות נתניהו.

למרות הקמפיין הנרחב מצד מפלגת יש עתיד והסיקור התקשורתי, בודדים בלבד הגיעו להפגין עם לפיד בהפגנה הראשונה שערכה מפלגת יש עתיד בגשר קק"ל בתל אביב.

יצוין כי הפגנות נוספות נערכו בגשרים נוספים ברחבי הארץ, ולפי ההודעה הרשמית של יש עתיד, יצאו "עשרות אלפי הפעילים אל הגשרים והצמתים בכל רחבי הארץ וקראו לעצור את הטירוף ולהילחם על המדינה".

לפיד אמר בהפגנה: "אנחנו פה כדי להגיד לממשלה החדשה שקמה אנחנו לא פראיירים שלכם, אנחנו לא פה רק בשביל לשלם לכם מיסים ולשלוח את הילדים שלנו לצבא בשביל שלטון שלא שולח את הילדים שלו לצבא".

"אבי מעוז לא יחנך את הילדות שלנו, ואיתמר בן גביר עבריין אלים שהורשע בתמיכה בטרור ולא שירת יום אחד בצבא לא ישלח את הילדים שלנו לקרב".

לדברי לפיד, "מה שמוקם עכשיו זה לא ממשלת ליכוד ולא ממשלת ימין, זו הממשלה הקיצונית והמטורפת ביותר בתולדות המדינה. נתניהו חלש והשותפים צעירים ממנו, נחושים ממנו וקיצונים ממנו הכניעו אותו ללא תנאי, אבל אנחנו לא נכנעים".

"אנחנו נלחמים על המדינה האהובה שלנו, אנחנו נלחמים על הדמוקרטיה שלנו , אנחנו נלחמים על החיילים שלנו, ואנחנו נלחמים על העתיד של הילדים שלנו, אנחנו לעולם, לעולם, לעולם לא נוותר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר