"החלטה פחדנית"

האיחוד האירופי הורה לשגרירים לא להגיע לכותל המערבי

האיחוד האירופי הורה לשגרירים באו"ם של איטליה, סלובניה ורומניה להחרים סיור שיזם שגריר ישראל באו"ם גלעד ארדן בכותל המערבי. לחרם הצטרף גם שגריר מולדובה (מדיני)

(צילום: הקרן למורשת הכותל המערבי)

הקרן למורשת הכותל המערבי עדכנה כי "הבוקר (שישי) הגיעו שגרירי האו"ם ממדינות שונות מרחבי העולם, אפריקה ואסיה, לסיור בכותל המערבי במסגרת סיור הסברה, וסיירו במסלול החדש במנהרות הכותל המערבי במטרה להבין את הקשר של העם היהודי לארצו ולהכיר מקרוב את ההיסטוריה ואת ההווה. את השגרירים קיבל רב הכותל המערבי והמקומות הקדושים הרה"ג שמואל רבינוביץ שליט"א שבירך על היוזמה וקרא לשמור על ירושלים כעיר של שלום".

מאחורי הקלעים, חושף איתמר אייכנר באתר ynet, כי היו מי שלא הגיעו אל הסיור, אותו ארגן שגריר ישראל באו"ם גלעד ארדן.

לפי הדיווח, האיחוד האירופי הורה ברגע האחרון לשגרירים של שלוש מדינות אירופיות באו"ם – איטליה, סלובניה ורומניה להחרים את הסיור בכותל המערבי. גם שגריר מולדובה הצטרף לחרם.

שגריר ישראל באו"ם גלעד ארדן מסר בתגובה: "ביקור השגרירים שאני מוביל בישראל הוא חלק מהמלחמה שלי באו"ם לחשיפת השקרים של הפלסטינים ואת ניסיונם למחוק את הקשר בן אלפי השנים בינינו לירושלים".

"לצערי, ארבע מדינות אירופיות קיבלו החלטה פחדנית המונעת משיקולים פוליטיים. ההחלטה המבישה הזאת רק מחזקת במאבק לחשוף את האמת שלנו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר