טרור הטיקטוק

קטינה הסיתה לטרור דרך רשת ה'טיקטוק' ונעצרה

משטרת ישראל השלימה חקירתה של קטינה תושבת מזרח ירושלים החשודה בפרסום דברי הסתה ועידוד לטרור ברשת החברתית "טיקטוק". כתב אישום נגדה בקרוב (משטרה)

(צילום: שאטרסטוק)

חוקרי היחידה המרכזית של מחוז ירושלים עצרו קטינה תושבת ג'אבל מוכבר שבמזרח העיר בחשד בעבירות הסתה לטרור ועידוד טרור תוך שימושה בפלטפורמת הרשת החברתית "טיקטוק".

מחקירה שניהלה ימ"ר מחוז ירושלים עולה, כי הקטינה פרסמה במהלך החודשים האחרונים מספר רב של סרטוני הסתה ותמיכה בטרור, כך למשל בחשבון ה"טיקטוק" איתרו החוקרים סרטון בו תמונותיו של המחבל עודי תמימי שביצע את הפיגוע הרצחני במעבר מ.פ שועפט שבמהלכו נרצחה לוחמת צה"ל נועה לזר הי"ד ונפצע באורח קשה מאבטח אזרחי.

סרטון זה פורסם ביום 19.10.22, יום חיסולו של המחבל בעת שניסה לבצע פיגוע נוסף כנגד מאבטחים סמוך לירושלים. לצד הסרטון, נרשם- "ניחומים לשהיד הגיבור" וברקע מתנגן שיר שתרגומו- "אמא תרימי את הצהלולים, אמא תרימי את הנשק, אמא שמרתי את הנדרים שלי", ובין תגובותיה ניתן אף למצוא- "הכבוד התהילה לשהידנו הטהורים".

התמיכה במחבל

בתאריך 2.12 נעצרה החשודה סמוך לעיר העתיקה בירושלים והועברה לחקירה ביחידה המרכזית. מעצרה הוארך בבית המשפט לטובת החקירה מעת לעת ואמש, הוגשה הצהרת תובע מטעם הפרקליטות על הכוונה להגיש נגדה כתב אישום בימים הקרובים, תוך שמעצרה הוארך בחמישה ימים נוספים, עד ליום חמישי הקרוב.

מהמשטרה נמסר כי "משטרת ישראל ומחוז ירושלים בפרט, תמשיך לפעול הן גם ברחבי הרשתות החברתיות תוך ניטור, איתור ומעצרם של מעורבים בפרסומים שיש בהם עבירה פלילית, בכלל זה עבירות של השפלה וביזוי אדם ועבירות של הסתה ועידוד טרור, מיצוי פעולות חקירה בעניינם של החשודים והבאתם לדין".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר