"ממריד את ההמון"

אייכלר נגד ליברמן: "הוא מסית ומתיר את דם החרדים"

ח"כ ישראל אייכלר מגיב למתקפות של שר האוצר היוצא, אביגדור ליברמן, וטוען כי ליברמן "עומד ומסית את הגויים נגד לומדי התורה. הוא מתיר את דם החרדים שיפלו בידיהם" (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
ח"כ ישראל אייכלר (צילום: Hadas Parush/Flash90)

ח"כ ישראל אייכלר (יהדות התורה) הגיב הערב (שני) למתקפות של שר האוצר היוצא, אביגדור ליברמן, וטוען כי ליברמן "עומד ומסית את הגויים נגד לומדי התורה. הוא מתיר את דם החרדים שיפלו בידיהם".

מוקדם יותר התבטא ליברמן בין היתר: "עם ישראל הפסיק להיות פראייר, חצי עם שמשרת בצה"ל ומגן על החצי השני יביא לקרע, גם הקרע עם יהדות התפוצות: ענייני חוק השבות, ביטול חוק הגיור ומתווה הכותל - זה גט כריתות. אנחנו נמצאים לקראת צונאמי מדיני. גם בתחום הכלכלי - מה שאני רואה זה הרס הכלכלה".

לדברי אייכלר: "ליברמן עומד ומסית את הגויים נגד לומדי התורה. הוא מתיר את דם החרדים שיפלו בידיהם. מי שעושקים כספי ציבור שנים רבות ומגניב גויים לארץ במסמכים מזוייפים כדי לחיות על חשבון היהודים, מעיזים לשסות המונים: "היהודים אסוננו".

"כל המתייוונים החיים מתקציב המדינה, מאשימים את החרדים שלא משלמים מיסים. החרדים משלמים מיליארדים של מיסים לאויבים שלהם, הוסיף ח"כ אייכלר.

אייכלר תקף והוסיף: "ליברמן ממריד את ההמון שלו נגד נתניהו בטענה כי הוא ישלח אותם למלחמות כדי לחמוק מהמשפט. הוא מאשים אותו בחורבן הבית. בכך הופך ליברמן לסכנה לשלום הציבור היהודי בארץ הזאת. הוא מעורר איבה נכרית עתיקה, נגד רבבות יהודים שעלולים ליפול לידי בריונים שיונקים את הרעל וההסתה שהוא מפיץ נגד היהודים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר