"כל הרכב התמלא ברסיסים"

"האבן חלפה ליד ראשה": הח"כית סיפרה על הטרור בכבישי יו"ש

חברת הכנסת לימור סון הר-מלך דיברה בכנסת על הטרור הערבי בכבישי יו"ש, וסיפרה על פיגוע אבנים שהתרחש השבוע בכביש 60 ממנו ניצלה בנס אישה בהיריון | צפו (פוליטי)

מישאל לוי | כיכר השבת |
לימור סון הר-מלך בנאומה (צילום: ערוץ כנסת)

חברת הכנסת לימור סון הר-מלך (עוצמה יהודית) דיברה היום (שלישי) בנאומה השבועי בכנסת, על הטרור בכבישי יהודה ושומרון שהתגבר משמעותית בחודשים האחרונים, וסיפרה על פיגוע אבנים שחוו שתי נשים מהשומרון בכביש הגישה לביתן.

"אנחנו מסכמים היום שבוע נוסף של טרור ערבי בכבישים, שלצערי כמעט ולא דווח בשום מקום", פתחה סון הר מלך את נאומה. "ביום רביעי האחרון נסעה הודיה מרטן, תושבת הר ברכה מביתה לכיוון המרכז, ולצידה חברתה שבחודש השישי להריונה".

"כמה דקות אחרי שיצאו מהיישוב, בצד הדרך ארבו להן מחבלים ערבים שרגמו את רכבם בסלעים", היא סיפרה, "רק בנס הבחינה הודיה במחבל שניה לפני שהאבן פגעה במכוניתם והספיקה להזהיר את חברתה, שהספיקה להסיט את ראשה במהירות בטרם ריסקה האבן את ראשה".

סון הר מלך תיארה את רגעי האימה ואמרה כי "כל הרכב התמלא ברסיסים, חברתה של הודיה אף נפצעה מרסיסים על פניה. הנשים חזרו הביתה נושאות בקרבן טראומה אותה יסחבו בשנים הקרובות בכל נסיעה בכביש".

לדבריה, "פיגוע האבנים הזה מצטרף ל-71 פיגועי אבנים נוספים שהתרחשו השבוע, 12 ניסיונות רצח באמצעות בקבוקי תבערה וקרוב לעשרה פיגועי ירי לעבר חיילים ואזרחים בגזרת יהודה ושומרון.

"הטרור הרצחני הזה הפך לשגרת חייהם של חצי מיליון תושבים ביהודה ושומרון, וגובה בכל שבוע נפגעים בגוף ובנפש. הפיגועים האלה הם לא גזירת גורל ואסור לנו להשלים איתם".

"הקץ להשתקה. דם יהודי אינו הפקר", חתמה סון הר-מלך את נאומה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר