"הימין מאיים עלי"

ערבי השפיל חרדי - תיעד זאת ונעצר יחד עם עוד שני חשודים

חשוד תושב מזרח ירושלים נעצר על ידי המשטרה, בעקבות סרטון ברשת בו תיעוד משפיל כלפי צעיר בין כותלי בית המשפט בעיר בית שמש. מעצרו הוארך ולפני זמן קצר נעצרו שני מעורבים נוספים (חדשות חרדים)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
הערבי שנעצר עם החרדי שהשפיל (צילום: מתוך טיקטוק)

בין כותלי בית המשפט: ערבי ששהה בבית המשפט בבית שמש, התנכל לצעיר חרדי והשפילו.

מתיעוד שפרסם החשוד עצמו ברשת החברתית 'טיקטוק', עולה כי הוא נטפל לצעיר חרדי באופן אקראי, משך בפיאותיו של הצעיר, תוך שהוא מתעד את הארוע על מנת להפיצו ברשת החברתית.

שוטרי תחנת בית שמש במחוז ירושלים, שנתקלו בתיעוד, פתחו בחקירה מהירה והצליחו לזהות את הצעיר החרדי שתועד מושפל. הם גבו ממנו עדות והחלו בפעולות חקירה מהירות עד שגילו את זהותו של הערבי החשוד בהשפלה.

זמן קצר לאחר הזיהוי, אותר החשוד במעשה, צעיר ערבי בשנות ה-20 לחייו, תושב מזרח ירושלים. הוא נעצר ע"י המשטרה והובא בפני בית המשפט להארכת מעצרו. בית המשפט האריך את מעצרו ב3 ימים.

במהלך החקירה התבררה זהותם של שני שותפים נוספים למעשה, צעירים ערבים תושבי עיסוויה. אחד מהם חשוד בתיעוד המעשה והשני בהפצתו. שני הצעירים נעצרו בפעולה מהירה של המשטרה ומעצרם הוארך בשלושה ימים.

ל'כיכר השבת' נודע, כי עורך דינו של החשוד ביקש בדיון בבית משפט לאסור את פרסום שמו - לטענתו בגלל שהוא מאוים על ידי גורמי ימין, אבל בית משפט דחה את הבקשה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר