דיווחים זרים

במסוקים ומטוסי קרב: תקיפה ישראלית על מטרות איראניות

יעדים איראנים במזרח סוריה הותקפו הערב באמצעות מטוסים ומסוקים. אין קישור רשמי לישראל אך לפי דיווחים זרים מדובר בתקיפה ישראלית (צבאי)

ב. ניסני | כיכר השבת |
תקיפה בסוריה. ארכיון (צילום: shutterstock)

לפי דיווחים של גורמי אופוזיציה מקומיים, יעדים של המליציות הפרו איראניות במזרח סוריה הותקפו הערב (רביעי). אין אישור רשמי לתקיפה וכן אין קישור רשמי כלשהו לישראל אולם ההערכות הן כי מדובר בתקיפה ישראלית.

בסוריה דווח כי היעדים האיראנים, ליד הערים אל-מיאדין ואל-בוסיירה שבאזור דיר א-זור, הותקפו בידי מטוסי קרב ומסוקים של כוחות הקואליציה בהובלת ארצות הברית במלחמה בדאעש.

התקיפות הישראליות בסוריה מתרחשות באופן די תכוף. לפני כשבועיים התייחס לכך שר הביטחון בני גנת, במהלך ביקור שקיים ברמת הגולן בהשתתפות מפקד פיקוד צפון ונוספים.

גנץ אמר כי הפעולות שנעשו בשנתיים וחצי האחרונות אל מול האיומים מסוריה ולבנון וכן מול נסיונות ההתבססות האיראנית, הן משמעותיות והביאו להישגים רבים שהבטיחו יציבות ביטחונית והעלאה של רף ההרתעה במרחב.

‏‎שר הביטחון הדגיש באותה הזדמנות את החשיבות הקריטית בהמשך הפעולות למניעה וסיכול ההתבססות האיראנית בכלל המרחבים ובכלל הדרכים, וביקש להודות למפקדים והלוחמים על תרומתם החשובה לשמירה על ביטחונם של תושבי הצפון ואזרחי ישראל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר