"תתבייש! חצוף!"

לפיד שוב משתלח: "לקואליציה הנכנסת יש סיסמה חדשה - 'תקפצו לנו'"

מהסתה להסתה, התכנים נשארים, הסיסמאות לא מתחלפות - וגם יאיר לפיד נשאר אותו יאיר לפיד | בנאום במליאת הכנסת, האשים את הקואליציה הנכנסת כי הסיסמה שלה לאזרחי ישראל היא "תקפצו לנו", ושב להשתלח בחרדים | חברי הכנסת של הליכוד לא נותרו חייבים: "אתה לא מתבייש? נכשלת!" | צפו (חדשות)

יוני גבאי | כיכר השבת |

הממשלה החדשה עדיין לא קמה, אבל ראש הממשלה הנוכחי, יאיר לפיד, שבדרכו כך נראה לאופוזיציה - לא מפסיק להסית נגד הממשלה החדשה.

בנאום שנשא היום (שני) במליאת הכנסת, אמר לפיד כי "לקואליציה הנכנסת יש סיסמה חדשה - 'תקפצו לנו', אני לא יודע אם אתם עוקבים אחרי זה, חברי כנסת, שרים לעתיד, השופרות בתקשורת, ברשתות, כולם רצים עם זה. 'תקפצו לנו'".

ח"כים מהקואליציה העתידית, קראו לעברו: "מי אמר את זה?", ולפיד המשיך: "כל צעקה מוכיחה את מה שאני אומר, בטוויטר האשטג תקפצו לנו, באינסטגרם, תקפו לנו בסטורי, זה מה שהממשלה החדשה אומרת לאזרחי ישראל, זו הסיסמה שלהם, זו הגישה שלהם, שנקפוץ להם".

בדבריו, הסית כרגיל נגד החרדים, כאילו הם לא עובדים ועל כך שמחצית מהשרים המיועדים ילדיהם לא משרתים בצבא, ושאר הסיסמאות הקבועות.

"המסר המרכזי של הממשלה הנכנסת הוא שאכפת להם רק מעצמם", אמר, "לחרדים אכפת רק מהחרדים, לציונות הדתית אכפת רק מהמתנחלים, לליכודניקים אכפת רק מהמשפט של נתניהו. מי שלא הם, מי שלא כמוהם, מי שלא הצביע להם, יכול לקפוץ להם. הם לא יעבדו בשבילו, הם לא אחראים לו. על כך אני רוצה לומר להם, פוליטיקה היא גלגל. פעם אתה למעלה, פעם אתה למטה. פעם אתה בקואליציה ופעם אתה באופוזיציה. פעם אתה אומר לכל אזרחי ישראל שהם יכולים לקפוץ לך, ואז יש בחירות והם אומרים לך בדיוק את אותו דבר".

חברת הכנסת גלית דיסטל‬ אטבריאן נעמדה וצעקה לעברו של יאיר לפיד‬: "חצוף! תתבייש! תתבייש!".

חברי כנסת נוספים מהליכוד, בהם דודי אמסלם ושלמה קרעי, צעקו לעברו: "אתה לא מתבייש? נכשלת!".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר