פעם שנייה | תיעוד

מדהים: הגר"א נבנצל היה מעורב בתאונת דרכים והוא המשיך ללמוד

רבה של העיר העתיקה ומי שנחשב לאחד מגדולי הדור, הגאון רבי אביגדור נבנצל, היה מעורב מוקדם יותר היום בתאונת דרכים, אדם שחלף באזור, תיעד אותו ממשיך ללמוד כרגיל ברכב שנפגע | צפו בתיעוד המרגש (חדשות חרדים)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
הרב נבנצל והרכב שנפגע (צילום: ישראל פלדמן, יוסי ביליציקי)

סמוך ל'צומת הדמים': רבה של העיר העתיקה בירושלים, הגאון רבי אביגדור נבנצל, היה מעורב היום (רביעי) בתאונת דרכים שהתרחשה בצומת רמות בירושלים.

הגר"א, היה בדרכו לצומת רמות - בשעה 09:30 בבוקר, כאשר לפתע נהג הרכב התנגש ברכב שהגיע מכיוון הר חוצבים. חלק מכריות האוויר ברכבו של הרב נבנצל נפתחו לאחר התאונה.

הרב ממשיך ללמוד (הקבלן ישראל פלדמן)

הנהג, יצא מהרכב כדי להחליף פרטים, אך הרב נבנצל (בן ה-88. ח"ב) שבחסדי שמיים לא נפגע בתאונה, נשאר ברכב ההרוס, כשהוא עם ספר לימוד - ממשיך ללמוד כהרגלו.

אדם שעבר ליד זירת התאונה ותיעד את הרב לומד, נשמע בסרטון שואל את הרב: "הרב בטוח שהוא לא רוצה להיבדק", והרב השיב בשלילה והמשיך בסדר לימודו.

בביתו של הגר"א אומרים ל'כיכר השבת': "הרב היה בדרך לבני ברק, הנהג טוען כי היה אוטובוס לפניו שחסם לו את שדה הראייה. הרב כעת שוהה בביתו ובשעה 13:15 התקיים במעונו תפילת מנחה".

זירת התאונה ליד רמות (צילום: יוסי ביליצקי)

כזכור, לפני יותר מארבע שנים, קרה מקרה דומה, כאשר הרב נבנצל היה מעורב בתאונת דרכים בכיכר חשמונאים, הסמוכה לעיר מודיעין עילית, וגם אז, הרב המשיך ללמוד.

"היה זה מחזה מרגש מאד", סיפר אחד המתנדבים ל'כיכר השבת', "הרב בגילו המופלג חווה תאונה לא קלה, רכבו נהדף בעוצמה אדירה, ועושה רושם כאילו כל הסיפור הזה לא קשור אליו, הרב יושב ברכבו וממשיך לעסוק בתורה בהתמדה גדולה. מימי לא נתקלתי במראה כזה. אי אפשר לתאר את התרגשותנו במילים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר