המשפחה מעדכנת

"לומר בדחיפות תהילים": החמרה במצבו של הרב דרוקמן

בני משפחתו של זקן רבני הציונות הדתית, הרב דרוקמן, מעדכנים, כי בדקות האחרונות חלה החמרה משמעותית במצבו של הרב והציבור נקרא להתפלל ולעורר רחמי שמיים (חדשות)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
הרב חיים דרוקמן (צילום: אבי דישי)

החמרה במצבו של זקן רבני הציונות הדתית: לאחר ההטבה שחלה בתחילת השבוע במצבו הרפואי של זקן רבני הציונות הדתית, הרב חיים דרוקמן, כעת (רביעי) המשפחה מעדכנת, כי חלה החמרה.

על פי העדכון מבית הרב, "בדקות האחרונות חלה החמרה במצבו ואנחנו מבקשים בכל לשון מהציבור לומר בדחיפות פרקי תהילים ולשאת תפילות לרפואתו".

כאמור הרב מאושפז בשבועות האחרונים בבית החולים הדסה עין כרם, ובתחילת השבוע דיווחו בני המשפחה, כי יש שיפור קל במצבו הבריאותי של הרב שאושפז לאחר שחלה בנגיף הקורונה.

בהודעת בני משפחתו של הרב בתחילת השבוע נאמר: "כל התקדמות, ולו הקטנה ביותר, משמחת את כולנו ונוטעת בנו תקווה גדולה לרפואה שלמה בעז"ה עם המשך התפילות והטיפול הרפואי המסור. כך לימדנו הרב - קמעא קמעא.

"לאחר יממה שבה הרב היה שקוע בשינה ולא הגיב לנו או לרופאים, ביממה האחרונה חל שיפור מסוים והרב התעורר מספר פעמים לזמן קצר ואף הגיב במילים בודדות כשדיברו איתו".

בני המשפחה הדגישו: "מצבו הרפואי של הרב נותר דומה מבחינה רפואית והוא לא פשוט בכלל, והוא זקוק לתפילות רבות עד שיצא מכלל סכנה. כל התקדמות משמחת ונותנת כח להמשך התקדמות ושיפור, להם כולנו מייחלים".

הציבור נקרא להמשיך ולהתפלל לרפואת הרב חיים מאיר בן מילכה בתוך שאר חולי ישראל

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר