לפנות בוקר

ירי בוצע לעבר שני שוטרים ונעשה ניסיון לדרוס אותם, המחבל נוטרל במקום

פיגוע טרור משולב ירי ודריסה כנגד שוטרים בכפר קאסם. שני שוטרים נפצעו באורח קל ופונו לבית החולים, המחבל נוטרל על ידי המשטרה ונהרג במקום (חדשות משטרה)

חיים גולדברג | כיכר השבת |

לפנות בוקר (שישי), בכפר קאסם נעשה ניסיון לפיגוע טרור במסגרתו בוצע ירי לעבר שני שוטרים ודריסתם. השוטרים שנפצעו קל פונו אל בית החולים, כאשר בשלב זה נוטרל נהג הרכב ונהרג מירי השוטרים.

במהלך הסריקות אחר חשודים נוספים, המשטרה חשפה במבנה ממנו יצא המחבל, כלי נשק מסוג קרלו, תחמושת, בקבוקי תבערה וסכין שנמצא ברכבו של המחבל.

כוחות משטרה מיוחדים סיימו כעת סריקות אחר חשודים נוספים, בסיוע מסוק משטרתי.

חבלני המשטרה וכוחות הזיהוי הפלילי ממשיכים בשעה זו באיסוף ממצאים בזירה. כמה מבני משפחתו של המחבל נעצרו במהלך הפעילות.

מפכ״ל המשטרה רב ניצב יעקב שבתאי שיבח הבוקר את פעילות המפקדים והשוטרים שהביאו הלילה לניטרול מהיר של המחבל. "אני מברך את מפקד המחוז והשוטרים שפעלו הלילה בכפר קאסם ומאחל בריאות לשוטרים שנפצעו באירוע. ראינו שוב סגירת מעגל מהירה של השוטרים שלנו בשטח עם מהירות תגובה וחתירה למגע עד ניטרול המחבל ובכך הם מנעו פיגוע רחב יותר שתוכנן ע״י המחבל כנגד כח המשטרה שפעל ביישוב", אמר המפכ"ל.

שבתאי הוסיף כי "תוך כדי האירוע הוקפצו לשטח כוחות ימ״מ והחטיבה הטקטית של מג״ב ויחד עם השוטרים בשטח הם הצליחו להגיע מהר מאוד לנשקו של המחבל ולאמצעי לחימה נוספים שהוא הכין במטרה לעשות בהם שימוש בפיגוע ובנוסף נמצאה ברכבו סכין. ראינו הלילה שוב את גבורת השוטרים שלנו ויחד עם זאת איגוד כוחות מהיר ומקצועי שהביא לסגירת מעגל מהירה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר