תאונה קטלנית

אופנוען נדרס למוות; "שכב מחוסר הכרה וללא דופק"

תאונה קטלנית היום בבאר שבע, שם רוכב אופנוע נפגע מרכב ונפצע באורח אנוש • בתום מאמצי החייאה מתקדמים, נאלצו לקבוע את מותו בזירת התאונה (בארץ)

תאונה קטלנית היום (שישי) בעיר באר שבע, שם רוכב אופנוע נפגע מרכב חולף. הוא נפצע באורח אנוש אך עקב אופי הפציעה, נאלצו לקבוע את מותו במקום.

במד"א עדכנו כי "התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב נגב על רוכב אופנוע שנפגע מרכב בדרך אילת פינת רחוב תוצרת הארץ בבאר שבע".

"חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו במקום טיפול רפואי וביצעו פעולות החייאה שבסופן נקבע מותו של רוכב האופנוע כבן 25 שסבל מחבלת ראש".

חובש רפואת חירום במד"א אמיר סולב סיפר: "רוכב האופנוע שכב על הכביש כשהוא מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה וסבל מחבלת ראש מדממת קשה. הענקנו לו טיפול רפואי וביצענו פעולות החייאה אבל הפציעה שלו הייתה קריטית ובסופן נאלצנו לקבוע את מותו".

מדוברות המשטרה נמסר כי "במשטרת ישראל התקבל דיווח אודות ת.ד בין נהג רכב פרטי לרוכב דו גלגלי בבאר שבע בצומת הרחובות דרך אילת/ תוצרת הארץ. עפ"י גורמי רפואה מצבו של רוכב הדו גלגלי אנוש. שוטרים במקום, נפתחה חקירה בידי בוחן תאונות דרכים ממרחב הנגב".

שמואל טוויל ודניאל לוי חובשי איחוד הצלה מסרו: "מדובר בתאונה עם מעורבות רכב פרטי ואופנוען שנחבל קשות בראשו. בתום מאמצי ההחייאה למרבה הצער נקבע מותו של רוכב האופנוע בזירה עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר