עוקץ בסך 60 מיליון דולר

חשוד בהונאת משקיעים: מייק בן ארי הוסגר לישראל

הלילה הסתיים הליך ההסגרה של איש העסקים מייק בן ארי החשוד בהונאת כאלף משקיעים בסכום המגיע לכ-60 מיליון דולר • ההסגרה יצאה לדרך לאחר ששר המשפטים של בוסניה חתם על הצו בסוף השבוע (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: דוברות המשטרה)

הלילה (ראשון) הסתיים הליך ההסגרה של החשוד מייק בן ארי בידי צוותים של מחלקת חקירות ברשות ניירות ערך ובליווי מחלקת תיאום מבצעי משולב בחטיבת המודיעין של המשטרה ושל היחידה הארצית לחקירות הונאה.

בהמשך לבקשת ההסגרה של החשוד מייק בן ארי אשר הוגשה על ידי המחלקה הבינלאומית בפרקליטות המדינה והאישור שניתן על ידי שר המשפטים הבוסני, ביום שישי האחרון, בפעילות משותפת של רשות ניירות ערך, משטרת ישראל והפרקליטות, הלילה הובא בן ארי לישראל.

מייק בן ארי חשוד בעבירת הונאת משקיעים רחבת היקף שנחשפה על ידי רשות ניירות ערך ונחקרה על ידה. החשוד יובא להמשך מעצר בישראל.

על פי החשדות שעלו בחקירת רשות ניירות ערך, בן ארי גייס מאות מיליוני שקלים מכאלף משקיעים, תוך הצגת מצגי שווא ושימוש בכספים למטרות אחרות מאלה שהציג למשקיעים. מדובר על מיזם השקעות שאינו מפוקח על ידי רשות ניירות ערך, שכן החשוד הציע לציבור השקעה משותפת בנאמנות ללא קבלת היתר מרשות ניירות ערך וללא פרסום תשקיף כמתחייב מהוראות החוק.

מחלקת חקירות של רשות ניירות ערך אספה ראיות רבות לביסוס החשדות, ואף איתרה ותפסה נכסים ששווים נאמד בעשרות מיליוני שקלים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר