סיפור ההשגחה המדהים

מופת כפול: "היו שני חלמונים בביצה וגילינו שיש לנו תאומים"

סיפור הפלה כואב, מסתיים בנס ופלא עם פרי בטן כפול • "הרב מאזוז הבטיח וזה התממש. לא יאמן" • הצטרפו גם אתם להילולא החגיגית של מוסדות כסא רחמים ותזכו לברכה הנדירה של מרן ראש הישיבה וכן להשתתפות בהגרלות ענק על רבע מיליון שקל, 'שבת נגידים' עם גדולי התורה הספרדים ועוד מגוון הפתעות (חרדים)

הצטרפו גם אתם לתמיכה במוסדות 'כסא רחמים' ותזכו להשתתף באירוע הענק, בהגרלות ובברכת ראש הישיבה (צילום: Aharon Krohn/Shlomi Cohen/Flash90)

ההילולא החגיגית של מוסדות 'כסא רחמים' מתקרבת ובינתיים זורמים למערכת סיפורי מופת רבים אודות אנשים שזכו לברכת מרן ראש הישיבה הגר"מ מאזוז שליט"א. כל מי שזכה בעבר בברכה, יודע כי זו אינה "עוד ברכה" וכי מילותיו הקדושות זוכות להתממשות עם אלפי עדויות מרגשות ואותנטיות לחלוטין, מכל רחבי העולם.

"קרה לנו נס", מספר שי בהתרגשות (שמו המלא שמור במערכת) "לפני בערך 6 שנים, זכינו להתבשר שאשתי שתחי' בהריון. השמחה בבית הייתה עצומה ברמה שאי אפשר לתאר".

"אולם למגינת לבנו, לאחר מכן היא עברה הפלה קשה. כגודל השמחה שהייתה לנו כך גודל האכזבה והעצבות. קיבלנו זאת באהבה. הכל מאיתו יתברך, אולם עדיין עברנו תקופה לא פשוטה".

שנים לאחר מכן לא הצליחו הזוג לזכות בבשורה המיוחלת שוב והם נותרו עם הרבה תקווה בלב, אך גם עם לא מעט חששות. "לפני מספר שנים אשתי שמעה על הברכה המיוחדת של הרב מאזוז שהבטיח כי השותפים בהילולא של כסא רחמים יזכו לכפל כפליים. מפה לשם היא החליטה לרכוש כרטיס. מעבר לברכה המיוחדת, קיבלנו כרטיס להשתתפות באירוע המפואר של הישיבה וכן זכינו להיות שותפים לפעילות העצומה והקדושה של המוסדות".

המופת הפלאי התרחש שבוע לאחר מכן. "זה היה ביום חמישי. אשתי בישלה לקראת שבת והחלה באפיית עוגה. איך שהיא פותחת את הביצה הראשונה היא מגלה שיש שם שני חלמונים. שוברת ביצה נוספת ושוב שני חלמונים צהובים". הסיפור כשלעצמו מהווה אמנם אפיזודה נחמדה ותו לא, אולם הוא התפתח עם טוויסט מדהים. "לאחר מכן ערכנו בדיקה וגילינו כי אשתי בהריון, לא עם תינוק אחד אלא עם שניים. כן, שני תאומים בנים. זכינו לכפל כפליים כפשוטו".

"מאז אנו מגדלים שני בנים מתוקים ובכל שנה רוכשים שני כרטיסים להילולא…".

הצטרפו גם אתם ותזכו לברכת הגר"מ מאזוז >>

הצטרפו גם אתם להילולא החגיגית של מוסדות כסא רחמים, אשר תיערך בעז"ה בי"ז בטבת באולם הגדול ביותר במזרח התיכון - מרכז הירידים בגני התערוכה בת"א. כמדי שנה האירוע יערך בהפקת ענק, עם אווירה מרוממת ומיוחדת, לצד נוכחותם רבת ההוד של גדולי ישראל, עם שירה נעימה, מטעמי שף מיוחדים וקהל אלפים וכמובן ההגרלות הגדולות שנערכות לעיני כולם, כאשר השנה בהגרלה הגדולה הזוכה המאושר יגרוף לכיסו רבע מיליון ש"ח. הגרלות נוספות יתקיימו על השתתפות משפחתית ב"שבת נגידים" בראשות ראש הישיבה וצדיקי הדור הספרדיים (ברכישת 2 כרטיסים ומעלה) וכן על עוד מספר רב של הפתעות ופרסים יוצאי דופן. כמו כן תוענק מתנה לבחירה עבור כל תורם.

הצטרפו גם אתם לתמיכה במוסדות 'כסא רחמים' ותזכו להשתתף באירוע הענק, בהגרלות ובברכת ראש הישיבה>>>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר