סגירת מעגל

איבדה שניים מילדיה בתאונה וילדה בן; "זה הנס שלי"

בתאונה מחרידה שהתרחשה לפני חמש שנים בשומרון, נהרגו שניים מילדי משפחת ליפניק. השבוע, אם המשפחה שירלי, ילדה בשעה טובה בן ושיתפה את התחושות שלה (בריאות)

מישאל לוי | כיכר השבת |
משפחת ליפניק עם חלק מילדיהם (צילום: באדיבות המשפחה)

חמש שנים אחרי ששירלי ליפניק, איבדה בן ובת בתאונת דרכים, לפני כשלוש שנים היא ילדה בת ובסוף חנוכה השנה, היא ילדה בן, שירלי שיתפה ואמרה: "הבן החדש זה הנס שלי".

לפני חמש שנים, נהג פלסטיני איבד שליטה על רכבו והתנגש בעוצמה רבה ברכבם של משפחת ליפניק בשומרון. שניים מילדיה, רואי בן ה-8 ואורי בת ה-12, נהרגו בתאונה. שאר בני המשפחה שהיו ברכב גם הם, פונו כולם לבית החולים.

שירלי ואוהד ליפניק, ההורים המאושרים סיפרו לאחר הלידה המרגשת - שסגרה מעגל: "שנתיים אחרי התאונה ילדתי במאיר את בתי נטע אודיה, בת ה-3 כיום. עם נטע הייתה לי לידה מדהימה, כל הצוות עטף ותמך בי. אני מרגישה שמחה עכשיו. כל ילד מוסיף עוד שמחה, אושר ורפואה לנפש".

שירלי שיתפה את הרגשות שלה ואמרה: "הוא הנס שלי. מהתאונה המשפחתית שעברנו, הגענו כולנו למאיר, אני הייתי במצב הכי קשה עם פגיעת ראש ואירוע מוחי, הייתי בין חיים ומוות, ורציתי לחזור דווקא לבית החולים שבו הייתי מאושפזת במצב קשה לסגור מעגל טוב של חיים. זו המתנה שלי. הוא נולד בנר שביעי של חנוכה שזה חג של אור וניסים"

"תודה רבה לפרופ' טל בירון-שנטל ולד"ר עומר וייצנר, שליוו אותי במהלך ההיריון, למיילדת מאיה גוליברוצקי ולכל הצוות שתמך ועטף אותי בכל כך הרבה אהבה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר