הקרע חוזר?

אמסלם צרח על נתניהו: "אתה לא תפריע, תתן לי לדבר"

במהלך ישיבת סיעת הליכוד נרשמה מתיחות בין כמה מחברי הכנסת של המפלגה, כשהשיא היה כשח"כ אמסלם הרים את קולו על יו"ר המפלגה נתניהו (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
נתניהו ואמסלם בימים אחרים (צילום: יונתן זינדל פלאש 90)

המתיחות בליכוד הורגשה גם במהלך ישיבת הסיעה שהתקיימה הבוקר (רביעי) בה כמה מבכירי חברי המפלגה ביקרו את חלוקת התיקים המסתמנת.

על פי הדיווח של מיכאל שמש, חבר הכנסת דני דנון אמר: "איזו חוצפה שלא כינסתם את הסיעה עד עכשיו, לא מקובל עלי שעשו מה שרוצים בהסכמים".

בהמשך, כך על פי הדיווח, אמסלם צעק על נתניהו: "אתה לא תפריע לי תתן לי לדבר. אתה והוא (יריב לוין, י"ג) לא תעשו מה שאתם רוצים".

לאחר מכן, אמסלם וביטן צעקו גם על ח"כ קיש: "מי אתה? אתה חושב שפה זה הוועדה המסדרת? שב בשקט!". בתגובה, השיב קיש: "אגיד מה שאני רוצה". ביטן לא נשאר חייב וסינן: "שב בשקט!".

אמסלם וביטן בדרך לישיבת הסיעה (צילום: אוליבייה פיטוסי, פלאש 90)

כזכור, אתמול הבהיר הח"כ הפופולרי אמסלם, כי הוא מתכוון להיות חבר כנסת מן השורה, וזאת לאחר שנתניהו הודיע לו כי הוא לא יוכל לקבל את אחד התפקידים בהם הוא חשק.

בישיבת הסיעה שננעלה כעבור דקות ספורות, בחרו חברי הסיעה גם בחבר הכנסת אופיר סופר לתפקיד יושב ראש הקואליציה.

ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו אמר לאחר ההצבעה: "בשעה טובה, גמר חתימה טובה. אני מבקש להודות לכם על המאמץ המשותף שהביא אותנו ליום הזה. השגנו את היעד. ציבור ענק במדינת ישראל, למעלה מ-2 מיליון ישראלים, הצביעו עבור המחנה הלאומי בראשותנו. נקים ממשלה יציבה לקדנציה מלאה שתדאג לכל אזרחי ישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר