פתח תקווה

שריפה קטלנית: גבר אותר בכניסה לבניין ללא רוח חיים

שריפה פרצה במהלך הלילה בבניין מגורים בעיר פתח תקווה, שם נמצא אחד הדיירים כשהוא שוכב בכניסה לבניין עם כוויות קשות כשהוא ללא רוח חיים. מותו נקבע במקום (אקטואליה)

(צילום: דוברות הצלה פתח תקווה)

שריפה פרצה הלילה בעיר פתח תקווה בדירת מגורים. הכוחות שהגיעו למקום מצאו בכניסה לבניין גבר עם כוויות קשות ללא רוח חיים, ומותו נקבע בזירה.

במד"א עדכנו כי "בשעה 02:47 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון על שריפה בבניין מגורים בן 4 קומות ברחוב ההסתדרות בפתח תקווה. חובשים ופראמדיקים של מד"א קבעו את מותו של גבר כבן 40 שנמצא מחוסר הכרה עם כוויות בגופו ללא סימני חיים בחצר הבניין".

פראמדיק מד"א אלון ריזקאן סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את הפצוע שוכב מחוסר הכרה ברחבת הבניין כשהוא סובל מכוויות קשות בגופו. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

חובשי מד"א - 'הצלה פתח תקווה' הוזעקו במהלך הלילה לרחוב ההסתדרות עקב דיווח על דליקה שפרצה בדירה בבניין מגורים.

החובשים המתנדבים יחד עם פראמדיקים של מד"א* שאיבטחו את פעולות לוחמי האש, קבעו את מותו של גבר כבן 40 שנמצא ללא סימני חיים.

חובש בכיר- חזקי פרקש שהגיע למקום על אופנוע מד"א, והחובשים שוקי צ'יטונה ואבי קליין סיפרו: "בחצר בסמוך לכניסה לבניין שכב הגבר כשהוא סובל מכוויות קשות וללא סימני רוח חיים, ולא נותר לפראמדיקים אלא לקבוע את מותו במקום".

מדוברות המשטרה נמסר כי "שוטרי תחנת פ"ת וכב"ה סיימו כעת סריקה בדירה העולה באש בפ"ת, לאחר שאותר סמוך אליה תושב המקום כבן 50, שרוף וללא רוח חיים. חוקרי הזיהוי הפלילי בוחנים את הזירה, לצד העברת המנוח אל המכון לרפואה משפטית, להמשך בחינת גורמי רפואה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר