מי הכריז?

בן גביר תקף את גנץ על מגרון - והוא הגיב: "חדל קשקשת"

שטח צבאי במגרון: השר לביטחון הלאומי בן גביר האשים: "גנץ יושב במליאה ומטיף על ממלכתיות, כשביד השנייה הוא מבצע מחטף" • גנץ תקף חזרה: "אתה כבר לא בתפקיד נער גבעות שתומך בעבריינים" (פוליטי)

(צילום: Lior Mizrahi/FLASH90)

יו"ר עוצמה יהודית והשר לביטחון לאומי איתמר בן גביר האשים היום (שישי) את שר הביטחון היוצא בני גנץ במחטף בדמות הפעלת צו שטח צבאי סגור על רמת מגרון.

"בני גנץ יושב במליאה ומטיף על ממלכתיות, כשביד השנייה הוא מבצע מחטף אנטי דמוקרטי כבר אחרי ששר הביטחון החדש מונה לתפקיד", טען בן גביר.

לדבריו, "צו שטח צבאי סגור שניתן אתמול לתושבי רמת מגרון בהנחיית שר הביטחון היוצא, אחרי שהשר החדש כבר נכנס לתפקידו הוא מחטף אנטי דמוקרטי של מי שאיבד את השלטון, והמשך ישיר למלחמה שהכריז גנץ על ההתיישבות היהודית ביו"ש והמדיניות הקשה שניהל ממשרד הביטחון נגד ההתיישבות ביו"ש".

ח"כ בני גנץ הגיב: "אם היית בודק, היית יודע שנושא כזה בכלל לא מגיע לשר הביטחון לאישור - אלא חלק מפעילות אכיפה שוטפת של הצבא. ‏הקמפיין נגמר, אתה כבר לא בתפקיד נער גבעות שתומך בעבריינים. חדל קשקשת ברשת - לך לעבוד".

במאחז מגרון דיווחו הלילה כי כוחות מג"ב פשטו על המקום והטילו על הגבעה צו שטח צבאי סגור שהטיל בשעות האחרונות מפקד אוגדת איו"ש תא"ל אבי בלוט על המקום.

בנוסף, הלמו השוטרים על בתי המשפחות בגבעה ואיימו על התושבים כי באם לא יתפנו מביתם בתוך דקות בודדות, יעצרו לתחנת המשטרה.

יצוין כי בכל אחת מהגבעות מתגוררות כיום שלוש משפחות, לצד גרעין של נערים שעוסק בפיתוח המקום ומגדל עדרי צאן לצורך שמירה על השטחים מסביב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר