בטקס מצומצם

השר מלכיאלי נכנס למשרד הדתות: "נקדש שם שמיים"

אחרי שנה וחצי של משרד דתות בידי 'ימינה', השר מיכאל מלכיאלי נכנס אל משרד הדתות בטקס מצומצם בהשתתפות שר הפנים והבריאות אריה דרעי (פוליטי)

(צילום: יעקב כהן)

שר הדתות מיכאל מלכיאלי נכנס אחר הצהריים (ראשון) למשרד לשירותי דת בטקס מצומצם בהשתתפות יו"ר ש"ס, שר הפנים והבריאות אריה דרעי.

דרעי אמר בטקס כי "היו הרבה מריבות בליל הבחירות על משרד הדתות. ש"ס משלמת מחיר פוליטי בכדי לקיים את צוואת מרן הגר"ע יוסף זצוק"ל לקבל את המשרד במטרה לדאוג לכל צרכי שרותי הדת. אין לנו רווחים פוליטים מהמשרד.

יש מטרה שיבחרו רבנים, דיינים ויו"ר מועצות דתיות הכי טובים שיש לטובת תושבי ישראל. אני מכיר את מלכיאלי הרבה שנים ובעז"ה הוא יפעל בנחישות ובהצלחה גדולה במשרד".

השר מלכיאלי אמר: "משרד הדתות יפעל בתיאום מלא עם הרבנים הראשים לישראל. נחזק את מעמדם של רבני ודיני ישראל. משרד הדתות יקים מחלקה גדולה שתעזור למען היהודים העולים מצרפת.

חובה עלינו לדאוג להגדלת משכורתם של עובדי המקוואות ומשגיחי הכשרות.נפעל למען פיתרון לקבורת שדה. ניבחן במעשים ולא בדיבורים".

עוד אמר: "אנשים מכירים את יו"ר התנועה השר דרעי כאחד שדאג למען גוש הימין והקמת ממשלה. אך אין לכם מושג כמה פעל למען כל סעיף וסעיף לחיזוק צרכי הדת בהסכם הקואלציוני.

אני מודה לך השר דרעי על האמון הגדול שהענקת לי ובעז"ה נקיים את צוואת מרן הגר"ע יוסף זצוק"ל ונקדש שם שמים". סיכם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר