החמאס מאיים

לראשונה כשר: בן גביר הודיע לצמרת המשטרה על כוונתו לעלות בהקדם להר הבית

יו"ר 'עוצמה יהודית' עלה בחייו מספר פעמים להר הבית אולם זאת תהיה הפעם הראשונה בה יעשה זאת כשהוא מכהן כשר בממשלת ישראל. בארגוני האיסלאם הקיצוני מזהירים מפני עליית בן גביר להר: "הוא יהיה אחראי על התוצאות" (פוליטי)

איצלה כץ | כיכר השבת |
בן גביר יוצא מהר הבית בתשעה באב תשפ"ב (צילום: אוליביה פיטוסי/ פלאש 90)

למרות האיומים: השר לביטחון לאומי, חבר הכנסת איתמר בן גביר, הודיע לצמרת המשטרה על כוונתו לעלות בקרוב להר הבית בירושלים. כך חשפה כתבת 'חדשות כאן 11' כרמל דנגור. על פי הדיווח, בכוונתו של השר לעלות להר הבית כבר ביום שלישי הקרוב - צום עשרה בטבת או למחרתו ביום רביעי.

לפי הדיווח, במשטרה מתכוונים לכנס דיון לשם כך ובו יכריעו אם להמליץ לשר הטרי לעלות או לא, ואם כן כיצד להיערך לעלייתו שעשויה לגרור התפרעויות כבדות וקשות מצד ערביי ישראל והשטחים וגינויים נרחבים ורבים בעולם הערבי. כרגע, לא נמסר זמן העלייה הסופי היות וגם למשטרת ישראל וגם לשר הטרי אין אינטרס ליצור היערכות בצד הערבי לקראת עלייתו.

בן גביר מתעמת עם שוטרים בגשר המוגרבים בהיותו חבר כנסת (צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90)

דובר החמאס הגיב לדיווח על כוונותיו של בן גביר ואיים, כי "הסלמה במסגד אל-אקצא היא כמו נפץ שעלול להתפוצץ, וממשלת הכיבוש תישא באחריות על כך. אנשינו ימשיכו להתעמת באומץ עם הפרובוקציות הללו ולא יאפשרו לתוכניות הכיבוש לעבוד".

מטעמו של השר לביטחון לאומי חבר הכנסת איתמר בן גביר נמסר, כי השר מרוצה מאוד מהעיסוק סביב כוונותיו לעלות להר הבית. "אני מודה לכל כלי התקשורת על ההתעניינות בנושא העליה להר הבית. אכן הר הבית הוא נושא חשוב, וכמו שאמרתי אני מתכון לעלות להר הבית".

בן גביר הוסיף: "לגבי לוחות הזמנים - אני מבטיח לעדכן כשאעלה. עד אז, אשמח שכל ערב ייפתחו מהדורות החדשות עם ידיעות שעוסקות בשאלה מתי אני מתכון לעלות להר הבית".

תגובתו המשעשעת של השר בן גביר (צילום מתוך טוויטר)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר