מי הבריח?

מתוך הכלא: מחבל כתב ספר בשם "האוטובוסים בוערים"

בכיר בארגון הטרור חמאס כתב ספר בו הוא עוסק בפעולות הטרור שביצע, בהם פיגוע התאבדות בקו 18 שהוביל למותם של 46 קרבנות, הי"ד • כיצד הבריח את הספר מהכלא לעזה? (העולם הערבי)

(צילום: פלסטיני, מתוך הרשתות החברתיות)

רב המרצחים, בכיר חמאס, חסן סלאמה, שיושב בבתי הכלא בישראל, פרסם מתוך הכלא ספר אותו כתב שנקרא "האוטובוסים בוערים" - כך נחשף ב'כאן חדשות'.

הספר עוסק בפיגועים שונים שהוציאו מחבלי חמאס בעבר בישראל ויצא לאור השבוע בעזה באירוע חגיגי של ארגון בנוכחות בכירים בחמאס.

סלאמה, אשר יושב בכלא 26 שנים, מתוך עונש של 46 מאסרי עולם שנגזרו עליו, פרסם את ספרו לכבוד יום השנה לחיסול יחיא עייש.

את הספר כתב בתוך כותלי הכלא ובו תיאר איך היה אחראי לרצח של 46 יהודים בפרט בפיגוע התאבדות בקו 18 בירושלים בשנת 1996.

באירוע נאם סגן מנהיג חמאס, סאלח אל-עארורי, ואמר כי "כל עוד יש אסירים פלסטינים בבתי הכלא של הכיבוש - חמאס ימשיך לפעול לשחרורם, סוגיית האסירים נמצאת בראש סדרי העדיפויות שלנו".

משב"ס נמסר בתגובה: "שב"ס נלחם בנחישות בכל נסיון להברחת כתבים על ידי האסירים הביטחוניים אל מחוץ לכלא. יתרה מזאת, אסירים המשוייכים לחמאס עזה אינם זכאים לביקורי משפחות מעל עשור. על כן, ככל ויימצאו עדויות לקשר בין האסיר לבין פרסום הספר, הוא יענש בחומרה".

סלאמה היה מהמתכננים של שני הפיגועים בקו 18 בירושלים בו נרצחו 46 בני אדם ושל פיגוע ההתאבדות ב-25 בפברואר 1996 בטרמפיאדה ליד אשקלון בו נרצחה חיילת צה"ל חופית אייש ו-36 בני אדם נפצעו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר