הודה במעשים והתנצל

גזר דין נוסף בפרשת החטיפה בכת לב טהור: מאסר ביתי על החשוד בסיוע

בית המשפט בארה"ב גזר ביום שישי תשעה חודשי מאסר ביתי על אהרון רוזנר, בגין תפקידו בפרשת החטיפה של שני ילדים בניו יורק, בשנת 2018 | רוזנר, שיתף פעולה עם החוקרים והודה במעשים - ובשל חלקו רק בסיוע לחוטפים, הוא קיבל עונש מקל | זה מה שאמר לשופט במהלך הדיון על העונש שיקבל (חדשות)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
חברי הכת בכלא במקסיקו, לפני מספר חודשים (צילום: לב טהור)

פרשת החטיפה בכת לב טהור: בית המשפט בארה"ב גזר ביום שישי תשעה חודשי מאסר ביתי על אהרון רוזנר, בגין תפקידו בפרשת החטיפה של שני ילדים בניו יורק, בשנת 2018, כך דווח באתר 'timesofisrael'.

רוזנר, נעצר לאחר החטיפה ב-2018 ובילה 34 ימים מעצר בכלא בארצות הברית, השופט בבית המשפט הפדרלי של ניו יורק, אמר בגזר הדין כי החטיפה היא "פשע מחריד ומזימה פלילית חמורה".

רוזנר קיבל עונש קל יחסית לאחר שהודה במעשה, שיתף פעולה עם החוקרים והביע חרטה. רוזנר אמר בבית משפט לשופט: "אני עומד פה מולך כאדם, מצטער ומתבייש. המילים לבדן אינן יכולות לבטא את הצער שלי על ההתערבות שעשיתי".

הוא הוסיף ואמר לשופט: "אני רוצה תמיד לציית לחוק. בבקשה תן לי הזדמנות להמשיך להיות האבא והבעל הכי טוב שאני יכול להיות".

כזכור, על נאשמים נוספים בפרשה נגזרו 12 שנות מאסר אך בניגוד ליתר הנאשמים שהואשמו בחטיפה, רוזנר לא היה אחד מהחוטפים אלה רק סייע להם, כאשר בין היתר אירח אותם לפגישות תכנון במשרדו, השאיל להם את הרכב לקניית תחפושות והסביר להם כיצד ליצור קשר עם החטופים.

עורכי דינו של רוזנר הצליחו לשכנע את בית המשפט הפדרלי שהוא לא היה חבר בכת 'לב טהור', ובנוסף שיתף פעולה עם החוקרים והודה במעשים. התובעים טענו בבית המשפט ש"רוזנר ידע בדיוק מה הוא עושה".

כזכור, מספר חברים בכת לב טהור חטפו ילדה בת 14 וילד בן 12 מאמם בצפון מדינת ניו יורק והבריחו את הילדים לגבול ארצות הברית - מקסיקו, כדי לאחד את הילדים עם אביהם, איתו היא חותנה בכת בניגוד לרצונה.

לאחר אותה חתונה, האמא נמלטה מהכת עם שלושה מילדיה ועברה לארצות הברית אך חברי הכת לא אהבו את זה וניסו לחטוף את הילדים בחזרה לכת, ובשל כך נתפסו ונשלחו לכלא.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר