בעקבות דלקת ריאות

קרעו שערי שמיים: החמרה במצבו הרפואי של חבר 'המועצת' הגר"ש בעדני

מצבו של הגאון רבי שמעון בעדני, זקן חברי מועצת חכמי התורה, השתפר מעט בשבועות האחרונים, אך בימים האחרונים חלה החמרה משמעותית במצבו הרפואי וזאת בעקבות דלקת ריאות חריפה, אותה קיבל הרב • הציבור נקרא להרבות בתפילה ולעורר רחמי שמיים להחלמתו (חדשות חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
הגר"ש בעדני, לפני כחודשיים, בביתו (צילום: ארכיון כיכר השבת)

"לקיים בנו חכמי ישראל": בימים האחרונים חלה החמרה במצבו הרפואי של זקן חברי מועצת חכמי התורה של ש"ס הגאון רבי שמעון בעדני.

הרב בעדני מאושפז בבית החולים מעייני הישועה בבני ברק, ולפני שעה קלה (ראשון), נודע כי יש החמרה רפואית במצבו, בעקבות כך שחלה בדלקת ריאות.

השר יואב בן צור מש"ס - מקורבו של הרב בעדני כתב: "לאור החמרה במצבו הרפואי של מרן פאר הדור, יחד כל בית ישראל נקרע שערי שמים בתפילה וזעקה לפני היושב במרום לרפואתו של מורנו ורבינו, זקן מועצת חכמי התורה הרב שמעון בן חביבה בתוך שאר חולי עמו ישראל."

הגר"ש בעדני, כפי שדווח בהרחבה ב'כיכר השבת' סובל ממחלה קשה, והוא הגיע לבית החולים בשל קשיים בנשימה, לאחר בדיקה התברר כי הרב חולה גם בדלקת ריאות.

כזכור, לפני מספר שבועות, ראש הישיבה הגאון רבי גרשון אדלשטיין, קרא בשיעורו השבועי הנמסר לאלפי אברכים, להתפלל להחלמתו של הגאון רבי שמעון בעדני.

הגר"ג סיפר על מעשה שהיה עם הט"ז, שביקשו ממנו להתפלל עבור ילד חולה, והוא לא הסכים לעצור את השיעור, אך אמר שעסק התורה יהיה לזכותו, וראש הישיבה הקדיש את השיעור לרפואתו וקרא לאברכים להתפלל להחלמתו.

דבריו של ראש הישיבה • צפו

בהודעה שפרסמה מועצת חכמי התורה לפני יותר מחודש נכתב: "מרנן ורבנן חברי מועצת חכמי התורה שליט"א בקריאה נרגשת לציבור הרחב להעתיר בתפילות ותחנונים ולקרוע שערי שמים לרפואתו של פאר הדור, משיירי כנסת הגדולה, הגאון הגדול רבי בעדני שליט"א, זקן חברי מועצת חכמי התורה השרוי במצב קשה וזקוק לרחמי שמים מרובים".

הציבור נקרא להתפלל לרפואתו של הגאון חכם שמעון בן חביבה, בתוך שאר חולי עמו ישראל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר