שלילת אזרחות למחבלים

הח"כ הטרי עורר סערה: "מעדיף רוצחים יהודים, על פני רוצחים ערבים"

בדיון שנערך בוועדה בכנסת בנושא החוק לשלילת אזרחות של מחבלים, תקף חבר הכנסת החדש מהליכוד את אחמד טיבי ואמר: "במדינת היהודים אני מעדיף יהודים על פני ערבים לא נאמנים" | צפו (פוליטי)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
חנוך מילביצקי, היום בוועדה (צילום: ערוץ כנסת)

חבר הכנסת החדש מטעם מפלגת הליכוד חנוך מילביצקי, עורר היום (שני) סערה במהלך דיון בוועדת הכנסת בנושא החוק לשלילת אזרחות או תושבות של מחבלים.

מיליבצקי פנה לאחמד טיבי ואמר: "אתה מהלל רוצחים! זו מדינת היהודים, כשטיבי מנסה להשוות בין טרוריסטים ערבים לרוצחים יהודים זה כבר ספין אחד יותר מידי. כל מצקצקי הלשון יכולים להמשיך ולצקצק".

"במדינת היהודים", הוסיף חבר הכנסת החדש, "אני מעדיף יהודים על פני ערבים לא נאמנים לפה". טיבי השיב בזעם: "אז זה מהיום המשפט של הקואליציה?" ומילביצקי השיב: "אין בעיה עם המשפט, זו מדינת היהודים פה".

עוד אמר מיליבצקי: "אנחנו לא צריכים להסס. אנחנו צריכים להמשיך בתהליך של שלילת האזרחות ועל ידי כך להביא לפגיעה בטרוריסטים ובמשפחותיהם. ככה נלחמים בטרור".

חבר הכנסת גלעד קריב כתב בחשבון הטוויטר שלו: "אני קורא לשר בן גביר ולרעייתו להוציא את תמונתו של ברוך גולדשטיין מארון הבגדים, לארוז אותה ולהעניק אותה בחגיגיות לחה״כ חנוך מילביצקי מהליכוד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר