עם חבלים

צפו בחילוץ: פועל בניין נפל לבור בעומק של חמישה מטרים

פועל בניין נפל היום במהלך עבודתו לבור בעומק של חמישה מטרים, לוחמי האש שהוזעקו למקום סייעו בחילוץ מהבור, הפצועים פונו לבית החולים | צפו בתיעוד מהחילוץ (חדשות בארץ)

מישאל לוי | כיכר השבת |
החילוץ מהבור (צילום: כבאות והצלה נתניה)

כונני החירום וההצלה הוזעקו בשעה האחרונה (שני) להעניק סיוע וטיפול רפואי לגבר שנפל לבור בעומק של חמישה מטרים. הפצועים פונו לבית החולים מאיר בכפר סבא.

הכוננים העניקו סיוע רפואי לגבר בן 32 במצב קשה עם חבלות בפלג גופו העליון. כאשר באירוע היו שני פצועים בהם: 1 במצב קשה ו- 1 במצב בינוני.

במקום פעלו במקביל שלושה צוותים של לוחמי האש בפיקודו של ס. מפקד המשמרת ארז צור, ולוחמי היל"מ, שהקימו עמדה על מנת לחלצו בבטחה. הפועל הועבר להמשך טיפול מד"א, ופונה לבית חולים מאיר

הפאראמדיקים של מד"א יקי חג'ג' ואיגור טרסקין וחובש רפואת חירום במד"א ישי תהילה כהן ומשה רייכמן סיפרו: "שהגענו למקום שני הפצועים היו לכודים בתוך הבור, הם היו בהכרה וסבלו מחבלות בגופם, נערכנו לטיפול רפואי ברגע שיחולצו הנפגעים ובמקביל סייענו ללוחמי האש בחילוץ הנפגעים ובהעלאת הנפגעים מהבור על ידי חבלים. כאשר הפצוע הראשון חולץ הערכנו את מצבו, הוא היה במצב בינוני עם חבלת ראש ופונה על ידי ניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים, במקביל נערכנו לטיפול בפצוע השני. הוא חולץ במצב קשה וסבל מחבלות בפלג גופו העליון, הענקנו לו טיפול רפואי שכלל חבישות ומתן תרופות, ופינינו גם אותו לבית החולים בניידת טיפול נמרץ של מד"א."

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר