בתוך הקסבה של שכם

תיעוד דרמטי: המסתערבים נכנסים למאפייה - הכוחות המיוחדים מוזנקים

בכיר ב'גוב האריות' נעצר בתוך שכם על ידי כוחות הביטחון, והיום מפרסמים הפלסטינים תיעוד ממצלמות האבטחה - המראה את שיטת הפעולה של המסתערבים הנכנסים למאפיה שם שהה המחבל - ואת לוחמי הימ"מ המגיעים לשטח תוך דקה | צפו (ביטחוני)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(צילום: מצלמת אבטחה)

כוחות הביטחון הישראליים עצרו ביום חמישי השבוע פעיל בכיר בארגון הטרור 'גוב האריות' בשכם, והפלסטינים מפרסמים היום (שישי) תיעוד ממצלמות האבטחה של המעצר הדרמטי.

התיעוד מראה כיצד תחילה נכנסים, לתוך מאפייה בלב ה'קסבה', העיר העתיקה של שכם, מספר גברים המתהלכים ברוגע, כביכול הגיעו לבצע קנייה.

אך בתוך המאפייה שהה באותה העת איאד עבד אל-נאסר שבארו, פעיל מרכזי ומוכר בקבוצת הטרור "גוב האריות" - והקונים היו לוחמים ישראלים, מסתערבים.

פחות מדקה מרגע כניסתם של המסתערבים לתוך המאפיה, כוח של ימ"מ מגיע למקום במהירות, הם מבצעים את המעצר, ואחרי חילופי ירי עם מחבלים פלסטינים, עוזבים את המקום והמשימה הושלמה בהצלחה.

מקורות פלסטינים דיווחו כי שבעה פלסטינים נפצעו ופונו לבית החולים רפידיא, ביניהם שני עיתונאים מקומיים.

בהודעה משותפת לדוברות מג"ב, דובר צה"ל ודוברות שב"כ, אתמול, נמסר: "בתום פעילות משותפת של שב״כ, ימ״מ וצה"ל נעצר על בסיס מידע מודיעיני של שב״כ איאד עא נאצר שבארו, בן 33, תושב שכם, פעיל טרור בתשתית "גוב האריות" וחשוד כמי שמעורב בביצוע פיגועי ירי. במהלך המעצר הוחרמו שני רובים מסוג קרלו ומטען חבלה".

"המבוקש נתפס על ידי לוחמי הימ"מ במבנה בקסבה שבעיר שכם יחד עם ארבעה חשודים נוספים שעוכבו על ידי הכוחות. במהלך הפעילות הכוחות ירו לעבר חמושים שירו לעברם, זוהו פגיעות. כמו כן, הושלכו מטענים לעבר הכוחות. כלל הכוחות יצאו מהעיר, אין נפגעים לכוחותינו. המבוקש הועבר להמשך חקירת כוחות הביטחון".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר