בליל שבת

ניסיון פיגוע ירי לעבר חיילי צה"ל; שני מחבלים חוסלו במקום

יריות נורו מרכב חולף לעבר חיילי צה"ל בג'נין. הלוחמים פתחו באש וחיסלו שני מחבלים והחרימו נשקים. הג'יאהד האסלאמי: התנקשות פחדנית (צבא)

ב. ניסני | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: Flash90)

במהלך ליל שבת התרחש ניסיון פיגוע נגד חיילי צה"ל סמוך למחנה הפליטים ג'נין. חילופי אש התפתח בין הלוחמים הישראלים ובין המחבלים - ושני מחבלים פלסטינים נהרגו. אין נפגעים לחיילי צה"ל. בנוסף הוחרמו נשקים.

הפיגוע התרחש כאשר במהלך פעילות של צה"ל במרחב חטיבת מנשה התקרב רכב לעבר הלוחמים ומספר מחבלים מתוכו החלו לירות על החיילים. בתגובה - השיבו החיילים כאמור באש.

שני מחבלים נהרגו. לפי הדיווח ב-N12, האחד הוא עז א-דין חמאמרה, בן 24, והשני - אמג'ד ח'ליליה, בן 23. השניים השתייכו לזרוע הצבאית של הג'יהאד האיסלאמי בג'נין. לאחר חיסולם שביתה כללית הוכרזה ברחבי ג'נין.

בג'יהאד האסלאמי כינו אותם "לוחמים גיבורים", וציינו כי הם "מתו במהלך התנקשות פחדנית, והיו מטרה של האויב הפושע בעיירה ג'בע. זה לא יערער את הנחישות של לוחמי ההתנגדות שלנו שינקמו על דם החללים".

הנשקים שהוחרמו

מדובר צה"ל נמסר: "במהלך פעילות יזומה הלילה סמוך לג'בע שבמרחב חטיבת מנשה, ירו מספר חשודים מרכב חולף לעבר כוח צה"ל שהגיב בירי לעבר הרכב. זוהו פגיעות".

בצה"ל הוסיפו: "לאחר סריקות ברכב ממנו ירו החשודים, איתרו הכוחות והחרימו נשק מסוג M-16". עוד ציינו כי "אין נפגעים לכוחותינו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר