"הבטחנו רפורמות ואנחנו נקיים"

השרים לא מתרגשים מהפגנת הענק בתל אביב: "העם איתנו"

בזמן שעשרות אלפים הפגינו בכיכר הבימה בתל אביב נגד הרפורמות שמובילה ממשלת נתניהו במערכת המשפט, שרים בממשלה לא מתרגשים מהמחאה והבהירו כי ימשיכו לקדם את הרפורמות: "בהפגנה היו עשרות אלפי אנשים, בבחירות שהיו כאן לפני חודשיים וחצי הגיעו מיליונים" (חדשות)

יוני גבאי | כיכר השבת |
ההפגנה בתל אביב, אמש (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

בממשלת נתניהו השישית לא מתרגשים במיוחד מעשרות אלפי האזרחים שהגיעו אמש (מוצאי שבת) להפגין נגד הפרומות שמובילה הממשלה במערכת המשפט.

שר האוצר ויו"ר 'הציונות הדתית', בצלאל סמוטריץ', ציית בחשבון הטוויטר שלו: "בשנה של ממשלת השמאל הקודמת הפגנו שוב ושוב. מעולם התקשורת המנותקת לא עשתה לנו בילד-אפ של שבוע, לא פרצה בשידורים חיים, בקושי אזכרה ביובש את קיומן של ההפגנות לאחר מעשה ובהערכת חסר מכוונת.

"למרות זאת הפלנו את הממשלה וניצחנו את הבחירות. העם איתנו! ומכוחו נבצע את הרפורמה במערכת המשפט".

שר התרבות והספורט, מיקי זוהר, כתב: "ההפגנות הן ביטוי דמוקרטי מקובל בדיוק כמו בחירות דמוקרטיות. הערב היו בהפגנה עשרות אלפי אנשים, בבחירות שהיו כאן לפני חודשיים וחצי הגיעו מיליונים".

השר זוהר הדגיש: "הבטחנו לציבור שינוי, הבטחנו משילות, הבטחנו רפומות ואנחנו נקיים".

שר התקשורת, שלמה קרעי, אמר בריאיון בחדשות 12: " ההפגנה היום לא מסוקרת על ידי התקשורת, אלא ביוזמתה. היא משקפת את רוח העורכים, הכתבים והמגישים בשידורי התעמולה. כשאנחנו היינו ברחובות נגד ממשלת ההונאה, מול בית הנוכל ועוד, היינו במקרה הטוב הערה בשולי המהדורה".

"נרים את המסך בין הציבור לתקשורת ונביא לשוק חופשי, תחרותי ומגוון", הוסיף השר הבכיר מ'הליכוד'.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר