ההפגנה, הערב • חשיפה

דריסת מפגין על ידי פרש: בן גביר ביקש מהמפכ"ל לבדוק את התנהלות השוטרים

פרסום ראשון: השר לביטחון לאומי בן גביר, שוחח הערב עם המפכ"ל ודרש ממנו תשובות לגבי התיעודים המגיעים מההפגנות בירושלים, בהם רואים פרש דורס מפגין (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
מפגין שנדרס ע"י פרשים כעת בהפגנה מול ענק הסלולר (צילום: זאבי וידבסקי)

השר דורש תשובות: בשעה זו (ראשון) מתקיימת הפגנה בשכונת גאולה בירושלים, כנגד חנות סלולר שאין לה כשרות. בתיעודים המגיעים מההפגנה, נראה פרש דורס מפגין.

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, קיבל את הסרטון והחליט לא לשתוק ולבקש על כך תשובות. 'כיכר השבת' חושף הערב, כי בן גביר התקשר למפכ"ל המשטרה ודרש ממנו תשובות.

על פי המידע שהגיע לידי 'כיכר השבת', בן גביר דרש מהמפכ"ל לחקור את הסרטונים וכן את התנהלות השוטרים בשטח - ולבדוק שהם לא מפעילים כוח בלתי מוצדק - רק כלפי מפגינים חרדיים.

כפי שדווח מוקדם יותר הערב, מאות חסידי תולדות אברהם יצחק, יצאו הלהפגין כנגד חנות סלולר ברחוב מלכי ישראל בשכונת גאולה בירושלים.

הרקע להפגנה החריגה בה השתתף גם האדמו"ר, הוא בשל כך שאין לחנות הכשר מטעם ועדת הרבנים, ההפגנה הערב נחשבת כאמור לחריגה.

ההפגנה נחשבת לחריגה, מכיוון שהפעם האחרונה בה יצאו חסידי תולדות אברהם יצחק להפגין נגד החנות - הייתה לפני כשנה.

כ-20 דקות לפני ההפגנה, המשטרה חסמה את גאולה למעבר כלי רכב בשל ההפגנה, כוחות משטרה גדולים נערכו טרם ההפגנה מחשש להפרות סדר במקום.

כאמור, באופן חריג גם האדמו"ר מתולדות אברהם יצחק השתתף בהפגנה, ולאחר שהלך במקום התפתחו עימותים בין החסידים לשוטרים וכוחות גדולים של מג"ב, יס"מ ופרשים מנסים בשעה זו לפזר את המפגינים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר