צפו בתיעוד מהזירה

אסון ההתרסקות: "ר' ברוך ור' בנימין מוכרים מאוד בקהילה; אנשי חסד"

הטרגדיה שפקדה את הקהילה החרדית בקליבלנד בעקבות התרסקות המטוס שגבה את חייהם של שני חברי הקהילה: משפחות ההרוגים הגיעו לזירת האסון; ניסיון לזירוז ההליכים והבאתם לקבורה לפני כניסת השבת | "מוכרים מאוד בקהילה, אנשי צדקה וחסד" (חרדים)

(צילום: לפי סעיף 27א')

אסון התרסקות המטוס הקל בפרברי ניו יורק: בקהילה החרדית של קליבלנד מספידים את ר' ברוך טאוב ור' בנימין חפץ, שמצאו את מותם באסון הכבד.

חברי הקהילה מספרים כי מדובר בדמויות מוכרות מאוד בקהילה היהודית, והם היו מפורסמים כאנשי צדקה וחסד.

בני משפחותיהם של ההרוגים הגיעו לזירת האסון, בניסיון להצליח לזהות את קרוביהם ולזרז את ההליכים, על מנת להביאם לקבורה עוד לפני כניסת השבת.

מפקד זק"א ארה"ב יענקי לנדא שנמצא בזירה יחד עם קמב"ץ זק"א לכיש יוסי לנדא מספרים: "קיבלנו דיווח על מטוס שהתרסק לפני שדה תעופה של דאוצ'סטר, המטוס נפל בין העצים".

"הגענו למקום מברוקלין, צוות זק"א יחד עם 'מתעסקים', לחיפוש גופות ההרוגים. אנו פועלים בתנאי שטח קשים, ובמזג אויר סוער, רוחות חזקות, גשם וערפל כבד יחד עם אנשי המז"פ הנמצאים כאן אנו מחלצים את הגופות ממקום האסון".

הם עדכנו כי "משפחות ההרוגים שנמנים על הקהילה היהודית בקליבלנד קיבלו את הבשורה הקשה, הם הגיעו למקום האסון לעקוב מקרוב אחר חילוץ הגופות, והבאתם לקבורה עוד לפני השבת".

"מדובר באסון קשה לקהילת קליבלנד בפרט, ההרוגים מוכרים מאד בקהילה, מדובר באנשי צדקה וחסד".

כפי שדיווחנו מוקדם יותר הבוקר, הם טסו במטוס חד-מנועי קטן, שהתרסק בפרברים הצפוניים של העיר ניו יורק. המטוס התרסק לאחר שדיווח על תקלה במנוע, ולאחר מכן איבד את הקשר עם בקרת התעבורה האווירית.

אחרי שעות של חיפושים, במזג אוויר סוער שהאט את הקצב, הריסות המטוס נמצאו במרחק של כקילומטר מנמל התעופה של מחוז ווסטצ'סטר, ובו גופותיהם של שני הנוסעים.

אחד מהנוסעים הספיק לשלוח מסרון שבו כתב: "אני אוהב את הילדים. אני מצטער על מה שעשיתי - איבדנו את המנועים, תתקשרו לקהילה שיקראו תהילים

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר