ישב 40 שנים בכלא

לאחר שהתקבל בצהלולים: המחבל ששוחרר עוכב לחקירה

המחבל שרצח בסיוע בן דודו את חייל צה"ל לפני 43 שנים, שוחרר ביום חמישי האחרון מבית הכלא והתקבל בטקס חגיגי | הערב המשטרה עיכבה אותו לחקירה | כל הפרטים (חדשות, ביטחון)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
החגיגות למאהר יונס (צילום: לפי סעיף 27א)

43 שנה אחרי שהמחבל מאהר יונס רצח בדם קר את חייל צה"ל אבי ברומברג, הוא שוחרר ביום חמישי האחרון ונערכו לו חגיגות ליד ביתו, הערב (מוצ"ש) הוא עוכב לחקירה.

לאחר החגיגות שנערכו לשחרורו של המחבל מאהר יונס, הוא עוכב לחקירה על ידי המשטרה בחשד לעידוד טרור, בעקבות דברי שבח לטרור שכתב ברשתות החברתיות.

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר אמר בתגובה: "בסוף השבוע הובלתי מדיניות בלתי מתפשרת של מלחמה בתמיכה טרור ובפעילות יעילה של המשטרה מנענו לראשונה זה שנים רבות, חגיגות הסתה ואהדה לטרור. במשמרת שלי לא אאפשר אוהלים, דגלים וחגיגות טרור".

"ההסתה החוזרת של המחבל מאהר יונס, הוכחה נוספת לחשיבותו הגדולה של חוק עונש מוות למחבלים. עד שנעביר את החוק החשוב הזה, נמשיך להילחם מלחמה עיקשת בתמיכה בטרור ובהסתה בטרור".

כפי שדווח ב'כיכר השבת', יונס התקבל בטקס חגיגי, כשהוא לבוש בלבוש חגיגי עם שרשרת פרחים. לאחר החגיגות יונס נשא דברים ואמר: "אני קורא לאיחוד כל הפלגים הפלסטינים כי האסירים הביטחוניים סובלים מאוד. יחד אולי נצליח".

החגיגות למאהר יונס (צילום: לפי סעיף 27א)

עוד אמר המחבל שהשתחרר מהכלא הישראלי: "יש עכשיו תקופה פוליטית קשה וצריך להיאבק בשכל. אנחנו עם של גיבורים. אנחנו לא נכנעים. המדינה ביקשה לא לעשות חגיגות. ד"ש לכל בני המשפחות של האסירים. מקווה שישתחררו בקרוב".

המשטרה שכאמור פתחה בחקירה על החגיגות שנעשו שבועיים קודם לבן דודו, ניסתה להיערך ולמנוע חגיגות - ללא הצלחה מרובה והערב כאמור היא עיכבה את יונס לחקירה.

  • בכתבה זו נעשה שימוש בצילומים אשר בעל הזכויות בהם לא נודע או לא אותר, בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות שלחו הודעה על כך בצירוף הצילום המקורי לדוא''ל desk@kikar.co.il.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר