שלושה נפצעו

תאונה קטלנית בצומת יוקנעם: אישה בת 30 נהרגה

אישה כבת 30 נהרגה הבוקר בתאונה קשה בכביש 722 סמוך לצומת יוקנעם; שלושה נוספים נפצעו בהם גבר במצב קשה וגבר ואישה במצב בינוני (חדשות)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
זירת התאונה (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

אישה כבת 30 נהרגה הבוקר (רביעי) בתאונה קשה בכביש 722 סמוך לצומת יוקנעם.

התאונה התרחשה מעט לאחר השעה 07:30 בבוקר, אז דווח על תאונת דרכין בין שלושה כלי רכב.

חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו במקום טיפול רפואי וביצעו פעולות החייאה שבסופן נקבע מותה של אישה כבת 30. ופינו לבי"ח רמב"ם 3 פצועים בהם: גבר כבן 40 במצב קשה עם חבלת ראש ו-2 במצב קל.

אלון גולדנברג חובש איחוד הצלה מסר: "מדובר בתאונה עם מעורבות שני כלי רכב ושלושה הולכי רגל. בסיוע. למרבה הצער נאלצו לקבוע מותה בזירת התאונה של אשה כבת 30. כמו כן: מהזירה פונו גבר (כבן 40) שנפצע קשה, ושני נפגעים באורח קל".

פראמדיק מד"א דורון בייקר סיפר: "כשהגענו למקום ראינו תאונה דרכים קשה מאוד. 2 כלי רכב שעמדו על אי התנועה היו מעוכים עם פגיעות פח קשות בחלקם הקדמי. אישה כבת 30 נלכדה באחד מכלי הרכב, ביצענו בדיקות רפואיות תוך כדי פעולות החילוץ אבל הפציעה שלה הייתה קריטית ולאחר פעולות החייאה נאלצנו לקבוע את מותה.

"שלושה פצועים נוספים שכבו על הכביש כשאחד מהם גבר כבן 40 היה מחוסר הכרה וסבל מחבלת ראש קשה ו-2 היו בהכרה מלאה. הענקנו להם טיפול רפואי ופינינו אותם בניידות טיפול נמרץ של מד"א לבי"ח רמב"ם".

הגעת הנפגעים אל חדר הטראומה ברמב"ם (צילום: הקריה הרפואית רמב"ם)

מבית החולים רמב"ם נמסר כי "מהתאונה באזור יוקנעם הובאו אל חדר ההלם ברמב"ם שלושה נפגעים: גבר בשנות ה-30 לחייו, במצב קשה, מורדם ומונשם, הועבר לביצוע בדיקת CT לאחריה יוחלט על המשך טיפול.

"2 נפגעים, גבר ואישה, בשנות ה-30 לחייהם, שניהם במצב בינוני, סובלים מפגיעות אורתפודיות, יועברו בדקות הקרובות לביצוע בדיקת CT לאחריה יוחלט על המשך טיפול".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר