אין גבול לרשעות

אלמונים ביזו את קברו של בן ציון נתניהו: "בנך חלש - ההיסטוריה תשפוט אותו"

מכתב שהשאירו אלמונים על קברו של ההיסטוריון בנציון נתניהו, אביו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, עורר סערה לאחר שנמצא כי הכיל דברי שטנה כלפי בנו של המנוח. בין השאר נכתב כי ראש הממשלה "גורר את המדינה לדיקטטורה מבודדת" (חדשות, בארץ)

איצלה כץ | כיכר השבת |
ראש הממשלה נתניהו לצד אביו ההיסטוריון בנציון נתניהו (צילום: נתי שוחט/פלאש 90)
המכתב והמצבה (מוטי קסטל/ערוץ 14)

בני משפחתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, שעלו לקברו של אב המשפחה, ההיסטוריון בנציון נתניהו בחלקת ההורים השכולים בהר המנוחות בירושלים, נדהמו לגלות כי אלמונים החליטו לבזות את קברו של אביו של ראש הממשלה והניחו על מצבתו מכתב ובו דברי שטנה ונאצה כנגד בנו של המנוח, ראש הממשלה בנימין נתניהו.

במכתב שפורסם על ידי העיתונאי מוטי קסטל נכתב בין היתר: "בנך נראה דמנטי וחלש. בחולשתו הוא מאפשר לחבורה של גזענים, פאשיסטים ועבריינים סדרתיים לגרור את המדינה לדיקטטורה מבודדת במקרה הגרוע. ההיסטוריה תשפוט בהתאם". המכתב הונח על המצבה כאמור, ובני משפחת נתניהו נדהמו לראותו שם. בכוונתם להגיש תלונה במשטרה.

אין זו הפעם הראשונה שגורמים קיצוניים מבזים קברים, כזכור, לפני למעלה מ-3 שנים, גורמים קיצוניים ביזו את מקום מנוחתו של אביו של היועץ המשפטי לממשלה דאז, אביחי מנדלבליט, בצעד שנתפש בזמנו כגורם לחץ על היועמ"ש להעמיד לדין את ראש הממשלה בנימין נתניהו ב'תיקי האלפים'. ראש הממשלה בנימין נתניהו גינה בשעתו את המעשה הנבזי וטען כי מדובר במעשה מזעזע שיש לגנותו בכל לשון. מנדלבליט, שנתקל במצבה שהושחתה ביום האזכרה של אמו, מיהר להגיש תלונה במשטרה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר