שעות של חרדה

לחץ במודיעין עילית: המודיע האמין דיווח על מחבל חמוש וכיתת הכוננות הוקפצה

תושב השטחים המוגדר בשב"כ כ'מודיע אמין' דיווח על ערבי שחצה את הקו הירוק בדרכו למודיעין עילית כאשר בכוונתו לבצע בעיר פיגוע ירי. לאחר שעות של חיפושים הופחתה רמת הכוננות, אולם כוחות רבים פזורים בשטח | תיעוד מרגעי הלחץ בעיר (צבא וביטחון)

איצלה כץ | כיכר השבת |
כוחות הביטחון במודיעין עילית כעת (צילום: השומרים מודיעין עילית)

דרמה של ממש התחוללה בשעות האחרונות במודיעין עילית: דיווח על מחבל חמוש שעשה את דרכו לעיר הקפיץ את כיתת הכוננות של העיר יחד עם מתנדבי 'השומרים' וכוחות הביטחון.

מוקדם יותר הערב (שלישי) בסביבות השעה 19:00, התקבל דיווח במערכת הביטחון מתושב השטחים המוגדר כ-'אמין' על ידי גורמי הביטחון, שעדכן כי חברו יצא חמוש לכיוון העיר החרדית מודיעין עילית - הסמוכה למועצה האזורית בנימין כשבכוונתו לבצע פיגוע ירי בעיר.

כוחות הביטחון, בסיוע כיתת הכוננות של העיר ומתנדבי ארגון 'השומרים' יצאו לבצע סריקות מעמיקות בשטחים הגובלים עם הכפרים הערבים בסביבה.

לצד זאת, גורמי הביטחון יצרו קשר עם 'המודיע' ותחקרו אותו.

לאחר שעה וחצי של חיפושים מסיביים, ירדה רמת הכוננות בעיר, אם כי כוחות רבים עדיים פזורים בשטח - בעיקר סביב השכונות המזרחיות בעיר ושכונת נאות הפסגה - אך המתח כאמור ירד.

בתקופה האחרונה מתרבים מקרי האלימות על רקע לאומני באזור מודיעין עילית, ותושבי כפרים הסמוכים לעיר מיידים אבנים ובקבוקי תבערה לעבר גדר ההפרדה וכוחות הביטחון מגיבים ב'ירי הרחקה' על מנת להבריח את הפורעים.

אפרת ד', תושבת שכונת נאות הפסגה, סיפרה בשיחה ל-'כיכר השבת' כי התושבים הופתעו למראה הכוחות הרבים בעיר אולם אין זו הפעם הראשונה. "היו כאן כמה פעמים הקפצות של כוחות צבא בשל חשש לחדירה לעיר אולם הפעם הכמות היתה מסיבית יותר. קצת חוששת מהעובדה כי לא תפסו את המחבל".

כוחות הביטחון וחברי כיתת הכוננות במודיעין עילית (צילום: השומרים מודיעין עילית)

בתיעוד: כוחות הביטחון בעיר

בשיחה עם 'כיכר השבת', היא מספרת: "היו כאן כמה פעמים הקפצות של כוחות צבא בשל חשש לחדירה לעיר אולם הפעם הכמות היתה מסיבית יותר. קצת חוששת מהעובדה כי לא תפסו את המחבל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר