בהילולת הבאבא סאלי

השר מיכאל מלכיאלי: "רוב העם בחר במדינה יהודית, יש אנשים שלא אוהבים את זה"

במהלך הילולת סידנא בבא סאלי ע"ה, שנערכה בקריית אתא בהשתתפות מאות, הצהיר שר הדתות כי רוב העם בחר במדינה יהודית - גם אם יש כאלה שלא אוהבים את זה

(צילום: אוהד עשור זינזי)

"לא ננוח לא יום ולא לילה עד שנתקן את מה שצריך לתקן לחיזוקה של המדינה כמדינה יהודית", כך הכריז שר הדתות מיכאלי מלכיאלי, מ"מ שר הפנים, בהילולת הענק לכבודו של סידנא בבא סאלי זיע"א שנערכה אמש (שלישי) בקרית אתא בהשתתפות למעלה מ-700 בני אדם, רבנים ואישי ציבור.

בדבריו, אמר מלכיאלי כי "רוב מוחלט בחר במדינה יהודית, בחר בחיזוקה של הרבנות הראשית, בחר בחיזוקה של הזהות היהודית של מדינת ישראל, בחר שמדינת ישראל תהיה מדינה יהודית אמיתית.

"לצערנו הרב, יש אנשים שלא אוהבים את זה, אבל אנחנו כמו שהתחייבנו, כמו הצוואה של הרב עובדיה וכמו שראש העיר אמר, לא ננוח לא יום ולא לילה עד שנתקן את מה שצריך לתקן לחיזוקה של המדינה כמדינה יהודית, ובעזרת השם בקרוב יו"ר התנועה - יהיה שר הפנים והבריאות ומשנה לראש הממשלה".

ההילולה נערכה באולמי 'לבן' בקריית אתא ביוזמת רפי אילוז מהמועצה הדתית, בסיוע ראש עיריית קריית אתא יעקב פרץ, יו"ר המועצה הדתית הרב שמעון חזן ומנכ"ל אל המעיין הרב משה אילוז.

בהילולה השתתפו ונשאו דברים רבני העיר הגאון רבי חיים שלמה דיסקין והגאון רבי אליהו מימון, הגאון רבי שי פרי מוסדות 'החיים לדוד', שר הדתות מיכאל מלכיאלי, ראש העיר יעקב פרץ, יו"ר המועצה הדתית, הרב יוסף חיים פרץ - חתנו הגדול של האדמו"ר רבי דוד אבוחצירא, ועוד.

את האירוע הנחה איש התקשורת איתי גדסי והמשתתפים נהנו מארוחה יוקרתית ומהופעתו של הפייטן בנימין בוזגלו יחד עם תזמורת אנדלוסית, שהפליא בשירת הפיוטים לכבוד הבבא סאלי.

(צילום: אוהד עשור זינזי)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר